Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Hvilken film så du sidst?

TheJuice
TheJuice
Captain Marvel.

Jeg tog den på 55'eren herhjemme i går og den havde svært ved at holde min opmærksomhed.
Jeg synes den var meget generic og historien var utrolig forudsigelig.

Slåsscenen med Samuel i arkivet var forresten rædderlig.

5/10

Men hey, nu burde jeg være klar til Endgame ????‍♀️

TheJuice
TheJuice
Genså den tredje Thor film.
Thor: Ragnerock

Og på trods af, at slutningen trækker ned, så var jeg bedre underholdt af den, end jeg huskede at være første gang jeg så den.

Så jeg justerede mit 6-tal på imdb til et 7-tal.

7/10

Missing Avatar
Niceguy69
Fik endelig taget mig sammen til at se Antman and the Wasp forleden på Viaplay.

Enten er jeg kørt død i superheltefilm eller også var den her bare dårlig.

4/10

Carmillah
Moderator
Carmillah
Midsommar.

Jeg kunne virkelig godt lide Hereditary, men synes ikke at Midsommer rammer samme niveau.

5/10

- En dude i forklædning..
Irony
Irony
The Texas Chainsaw Massacre - The Beginning.

10/10

It's in my blood...Jeg var med fra starten!
Lilium11
Lilium11
Så den originale Løvernes Konge. Synes det var aktuelt nu da den der åndssvage remake er en ting. Stadig en god film, jeg sætter altid pris på en god historie om bror og søster der forelsker sig. Eller sådan fortolkede jeg det i hvert fald.

Hvem er Nalas far ellers? Scar? Idk, vi har kun to hanløver i filmen det kunne være, så i bedste fald er det en kusine

Skaffer overarbejde til tanden med leen og mandféen
TheJuice
TheJuice
Shazam!

Sød og let underholdende, men ikke noget særligt.

6/10

TheJuice
TheJuice
Once Upon a Time.... In Hollywood.

Jeg er skræmmende enig i Magbus' anmeldelse. Go read that.

Missing Avatar
Niceguy69
Den nye Tomb Raider.

Jeg er godt nok ikke fan af castingen af Lara. Det fungerede slet ikke for mig

4/10

TheJuice
TheJuice
Citerer Niceguy69:
Jeg er godt nok ikke fan af castingen af Lara. Det fungerede slet ikke for mig

4/10

Jeg synes sjovt nok, at hun var tæt på det eneste der fungerede i den film.
Men ellers er jeg enig i 4/10

Missing Avatar
Niceguy69
Citerer TheJuice:
Citerer Niceguy69:Jeg er godt nok ikke fan af castingen af Lara. Det fungerede slet ikke for mig

4/10
Jeg synes sjovt nok, at hun var tæt på det eneste der fungerede i den film.
Men ellers er jeg enig i 4/10

Jeg er med på det er en origin historie, men kan slet ikke kende Lara. Men sådan er det jo næste altid når spil og tegneserier bliver filmatiseret

Lilium11
Lilium11
Alicia vikanders tomb raider? Synes ellers hun gør det ca. en miliard gange bedre end hende i reboot-spillene, men det er selvfølgelig stadig et stykke vej væk fra gode gamle Lara.

Missing Avatar
Niceguy69
Min reference er primært fra tegneserierne og der er Vikander uendeligt lagt fra. De behøver ikke lave en 2er for min skyld

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Apostle

Har hørt meget godt om den, og mens jeg godt kan se at den har originale ideer og mixer en del genre, så fandt jeg den stadig super tarvelig.

Jeg ved ikke hvad Dan Stevens prøver på at opnå med sin performance, det er klart en af de værste præstationer jeg har set i år og dage. Selv hvis det er meningen at han skal virke høj...

Tillagt 2019-09-06 18:36:
Tilgengæld så jeg også Under The Silver Lake, som var helt fortræffelig. Det er første gang at jeg har set en film der fanger essensen af en Charles Burns tegneserie selvom den ikke er baserer på hans materiale. Den mindede mig rigtigt meget om Black Hole og det sætter jeg sgu pris på!

Spis grønt, for klimaets skyld.
Missing Avatar
Nintendowithkid
Fik langt om længe set the dark tower...puha den var ringe.
Glad for den er på Netflix

Missing Avatar
Niceguy69
Citerer Nintendowithkid:
Fik langt om længe set the dark tower...puha den var ringe.
Glad for den er på Netflix

Ja det er helt sikkert 2 timer af mit liv, jeg aldrig får igen.

TheJuice
TheJuice
Munich.

På en eller anden måde var den gået helt forbi mon radar. Men det er en fed film, kan klart anbefales, hvis man ikke har set den.

Lilium11
Lilium11
Saw 8.

Fuck hvor var det dumt... og det kommer endda fra én der har et soft spot for de første 6

TheJuice
TheJuice
Citerer Lilium11:
Saw 8.

Fuck hvor var det dumt... og det kommer endda fra én der har et soft spot for de første 6

Jeg stoppede efter 2'eren eller 3'eren, nøj det er ringe film

Missing Avatar
Niceguy69
Citerer TheJuice:
Citerer Lilium11 aw 8.

Jeg stoppede efter 2'eren eller 3'eren, nøj det er ringe film

Det gik godt nok også hurtig nedad bakke med den serie...

Lilium11
Lilium11
Det er nu film der har lidt kant! Om det så er gode film, det må være en anden diskussion, jeg er vant til at spille computerspil og de har for langt det meste noget dårligere historier

TheJuice
TheJuice
Citerer Niceguy69:
Det gik godt nok også hurtig nedad bakke med den serie...

Jeg vil vove at påstå, at den serie startede lavt.
Den første havde en fed idé, men dårligt skuespil og idiotisk manuskript trækker den kraftigt ned.

Lilium11
Lilium11
Det blev faktisk bedre efter den første film. Det er Tobin Bell der bærer det meste af det.

Missing Avatar
Niceguy69
Godt nok ikke en film men mini serien The I-Land på Netflix. Potentialet til en rigtig fed serie bliver er fuldstændig uudnyttet. Lad være med at bruge jeres tid på den

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Rescue Dawn, Herzogs anden film om Dieter Dengler. Jeg syntes den går rigtigt godt sammen med Little Dieter needs to fly, det gør på en eller anden måde filmen bedre når man ved hvor tæt på sandheden det hele.

Jeg var særligt glad for flugtscenen som er ren Herzog. Man mod natur portræteret med en nær surrealistisk atmosfære.

Jeg genså også Remaket af Suspiria, den vandt ved gensyn. Nu elsker jeg den ligeså højt som originalen, dog af helt andre grunde. Det er sådan man laver et godt remake.

Spis grønt, for klimaets skyld.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!