Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Sidste bio-tur?

j00st
j00st
Harry potter and the deathly hallows - part 1

Xbox live & PS3 tag - Njoost
dbbuu
dbbuu
Var inde og se Paranormal Activity 4 i fredags.
Havde ikke set nogle af de andre tre, og tror heller ikke jeg vil det nu
Den var virkelig ikke noget særligt, og det var mildes talt det samme der skete hele filmen igennem uden nogen udvikling.

Oh. Næste gang jeg skal se en gyser i biffen, skal det være 18+, da jeg virkelig følte jeg var den eneste over 16 år, og ikke skulle sidde og snakke konstant!

You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
Xalio
Xalio
Citerer dbbuu:
Næste gang jeg skal se en gyser i biffen, skal det være 18+, da jeg virkelig følte jeg var den eneste over 16 år, og ikke skulle sidde og snakke konstant!

Alle film i biografen burde være +18. Hader snak fra 14 årige om hvor stive de var i sidste weekend.

Tic-Tac
Tic-Tac
The Amazing Spiderman, for en del tid siden. Udmærket Spidermanfilm, der vist skulle være tegneserien mere tro, end den 'anden etter'

I have fury! :P
Dogacc
Dogacc
Lige kommet hjem fra Argo forpremiere. Skriver en anmeldelse.

Math101
Math101
Citerer Dogacc:
Lige kommet hjem fra Argo forpremiere. Skriver en anmeldelse.

Fedt!

Kendte ikke noget til denne film før jeg så en trailer til den i går da jeg var inde og se Skyfall.

Så glæder mig til at høre om den er noget værd

Rock N Roll will never die
hjorth
Moderator
hjorth
Har næsten lige været inde og se Paranormal Activity 4, den var jeg ret vild med

Den fortsætter stilen ret godt fra de forrige film og det er jeg egentligt ret pjattet med

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all
LilB
LilB
Var inde og se Skyfall igår. Den var skisme god!
Javier Bardem gør det rigtig godt men han har nu altid været en god skuespiller.

God film!

Dogacc
Dogacc
Så Killing Them Softly i aften. Skriver en anmeldelse, men kan med sikkerhed sige det er en af mine yndlings film i år indtil videre.

Tricka
Tricka
Paranormal Activity 4. Elendig film på alle punkter med en alt for forudsigelig slutning.

Missing Avatar
ShooterDk
Paranormal Activity 4 Den var fin nok Men lidt For langt ude i starten Men til sidst blev jeg lidt skræmt

Setzer
Setzer
Jeg var inde og se Sinister med vennerne
Mega skræmmende film, og en meget god gyser, som ikke kun spiller på shock-effekten.

Chiki
Chiki
Jeg har været inde og se Skyfall, det var min første James Bond film, jeg hooked for more! God film.

Be the Miracle.
zer0
zer0
Var inde og se The Intouchables forleden. Fantastisk god feel-good film! Man sidder og smiler hele vejen igennem. Bestemt anbefalelsesværdig!

Mikkel60 - Add mig på din xbox! :)
MKT
MKT
The Possession! Føj!

Say it! Believe it! Achieve it!
dbbuu
dbbuu
Lige kommet hjem fra The Hobbit: An Unexpected Journey.
God film, synes dog ikke den er helt lige så episk som LOTR.

You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
MKT
MKT
Jack Reacher. Tom Cruise gør det bare altid godt. ;)

Math101
Math101
Django Unchained

For dælen hvor var den fed!!

Rock N Roll will never die
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Alle for to, det var gratis men føltes stadig som om jeg havde spildt mine penge. Bedste ved den er at det nok ikke kan blive meget værre i år (Indtil Movie 43 kommer til DK selvfølgeligt..).

Felix The Reaper!
MKT
MKT
Lincoln

Filmen var en blandet fornøjelse.

jalokin
jalokin
Den sidste film jeg så i biffen var Alle for to på premieren den 31 Næste film bliver Die hard 5

My name is Guy... KarateGuy
MKT
MKT
Er netop hjemvendt efter forpremieren på 'A Good Day to Die Hard'. Sikke et actionbrag!

Thor86
Thor86
Citerer MKT:
Er netop hjemvendt efter forpremieren på 'A Good Day to Die Hard'. Sikke et actionbrag!

Hvad kunne du godt lide den? Det her er simpelthen bastarden i Die Hard filmene. Den havde intet med Die Hard temaet at gøre, selv Die Hard 4.0 er fantastisk i forhold til den her. Denne film er simpelthen så latterlig dårlig, at jeg er irriteret over jeg brugte penge på den.

Jeg beskriver en scene, som ikke spoiler handlingen (alle skal se hvor elendig den film er). I biljagten i starten af filmen hvor den onde siger til sin chauffør (de kører i noget der minder om en ekstrem tank) "When I say drive, I mean you shall FLY!". Straks efter kører bilen ud over en bro, banker en anden bil op i broen mens den onde griner og siger "Now that is what I'm talking about".. Det var simpelthen så latterligt dumt at jeg krummede tæer.

1/6. Den film skal glemmes og gerne brændes fra alverdens film biblioteker. FØJ!

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!