Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Hvilke serier ser du nu

Missing Avatar
DonOlsen
Lige pt står den på politiserien The Shield. Virkelig en god og velskrevet serie hvor man følger en speciel gruppe betjente som ikke skyr nogle midler for at få fat i byens afskum og gerne tager lidt til dem selv hist og her.

Er lige blevet færdig med sæson 1 og sæson 2 er inde af døren, kan slet ikke vente med at komme hjem og smide den i afspilleren.

FlamingSilentShadow
FlamingSilentShadow
Battlestar Galactica. Virkelig god serie.

Og så ser jeg en hel masse anime, de bedste er:

One Piece: En af de længere animeer, men også en af de få der formår at holde en høj standard gennem det hele og ikke synker ned i filler helvede.

Tengen Toppa Gurren Lagann: Overtoppen mecha anime som ikke har nogen respekt for fysikkens love, men som er forbandet god underholding.

Full Metal Alchemist Brotherhood: Ikke at forveksle med serien Full Metal Alchemist. Brotherhood er langt bedre med flere personer og et bedre plot.

Heroes get remembered, but legends never die
Missing Avatar
DonOlsen
Citerer FlamingSilentShadow:

Det eneste dårlige ved den serie var at den sluttede

goldenpie
goldenpie
Er lige blevet faerdig med Heroes saeson 3. Synes godt nok det er gaaet ned af bakke siden saeson 1.

Forstaar ikke at ingen af jer naevner Californication. Synes selv det er den fedeste og sjoveste serie i meget lang tid. Godt skuespil og super handling.

Ellers er der jo Futurama. Synes det er bedre end Simpsons. Ja det sagde jeg

webcider: "De fleste pirater har ihvertfald morale"
Aalborg
Aalborg
Citerer FlamingSilentShadow:

jeg er forelsket i starbuck.. (altså den nye udgave)

Ser noget Sopranons igen.. gik lidt istå første gang jeg forsøgte

"let røven og gør noget"
Ak-master
Ak-master
Citerer goldenpie:
super handling

hvad? Jeg har set de første 2 sæsoner. (tror ikke der er blevet vist flere på dansk tv?)
Men ja det er da en interessant serie, specielt forholdet/spændingen mellem Hank og ekskonen.
SPOILER
Derfor faldt det også lidt til jorden, da de i slutningen af 1. sæson fandt sammen igen.
Men god handling? Ideen er sjov, men der sker vel ikke så meget.. handling på den måde.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
DreXorZ
DreXorZ
Er ved at se Lost... Begyndte lidt efter allersidste afsnit kom. Var meget skeptisk i starten, kunne ikke forstå, hvordan en serie, der omhandler en flok mennesker, der styrter ned på en øde ø, kunne strække sig over 6 sæsoner, men det forstår jeg godt nu!

Er i fuld gang med 3. sæson, som skuffer lidt indtil videre, er dog okay underholdt indtil videre.

Blev færdig med sæson 1 af Glee for et par dage siden, rigtig god serie!

Har tænkt mig se Misfits her en af dagene, den er trodsalt kun på 6 episoder so far.

Venter spændt på nye sæsoner af Dexter, True Blood, Californication, Spartacus, Glee og Supernatural...

Syntes ikke serien Spartacus: Blood and Sand er blevet nævnt, helt klart bedste nye seriei år, hvis man ikke har noget imod masser af blod og sex. Både plot og skuespil er af utrolig høj kvalitet!

Rain is falling like rhinestones from the sky
Zagona
Zagona
har lige set samtlige afsnit af - The Shield - altså over et par uger....bedste serie der nogensinde er lavet

Some people play hard to get. I play hard to want
GOW_VINTHER
GOW_VINTHER
Battlestar Galactica sæson 1 og 2. Startede rigtig godt, men der kommer mere og mere religion og filosofi ind i serien, og det pisser mig ærligt talt af hver gang.

Shit happens...
Holmo
Holmo
Ser Scrubs Er kommet til sæson 8 - altså den sidste "rigtige sæson" tilbage snøft

Abild
Abild
Hmm..

Ser HIMYM..

Og så ser jeg Full Metal Alchemist: Brotherhood (anime), som er en ganske awesome serie

Malus Sylvestris - Formand for Kagepartiet - Kage for folket
DreXorZ
DreXorZ
Er lige blevet færdig med Misfits sæson 1, ganske fed serie so far. Historien er lidt latterlig, men personerne vejer op for det.

Rain is falling like rhinestones from the sky
Game Master
Game Master
Boston Legal - James Spader og William Shatner er så underholdene

Eat Nutella! - TNKz
Reidarm
Reidarm
The Vampire Diaries, How I met your mother og Flashforward, skide gode serier

Vardu
Vardu
Star Wars: The Clone Wars.

Er hel vild med seriens udtryk. Og nogle rigtig gode historier de får flettet ind i et i forvejen fantastisk univers.

"People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence."
DennisChr
DennisChr
Californication

Two and a half men

Scubs

Criminal minds

Dengang i 70'erne

Friends

DennisChrDk
GTY
GTY
Prsion Break. Råder alle der ikke har set den til at sætte sig ned og nyde den. bedste serie jeg nogensinde har set

I will be back for more gaming
Hyuuga
Hyuuga
True Blood
NCIS
Californication
American Dad
The Simpsons

If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3?
Liou
Liou
Citerer GTY:
Prsion Break. Råder alle der ikke har set den til at sætte sig ned og nyde den. bedste serie jeg nogensinde har set

Måske hvis vi taler om 1. Sæson men derefter gik det godt nok ned af bakke IMO.

On topic.

The Simpsons
Two and a Half Man.

Sidstnævnte synes jeg faktisk er ret overvuderet... dog ikke dårlig eller noget.

Tidligere kendt som Komisch-Nasenloch.
GTY
GTY
Citerer Liou:
Måske hvis vi taler om 1. Sæson men derefter gik det godt nok ned af bakke IMO.

Nej overhovedet ikke, det gik faktisk utroligt stejlt op. Ingen af sæsonerne kunne undværes selv ikke et eneste afsnit

I will be back for more gaming
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Gik lige i gang med lost sæson 3.

Overvejer dog om man ikke skulle pause den et øjeblik så jeg kan blive færdig med babylon sæson 2 samt få taget hul på 4400

Tillagt 2010-06-19 15:58:
Citerer Liou:
Two and a Half Man.

Sidstnævnte synes jeg faktisk er ret overvuderet... dog ikke dårlig eller noget.

Den modtager meget høvl i shows som family guy samt på cracked.com

Spis grønt, for klimaets skyld.
Abild
Abild
Den er nu stadigvæk ret sjov. Ved ikke om den er overvurderet. Taler sjældent med folk om den, og har aldrig læst en diskussion af serien

Malus Sylvestris - Formand for Kagepartiet - Kage for folket
Awsomeoggy
Awsomeoggy
30 rock. fed serie.

GR's Minecraftere ® Oh, he's very popular Ed. The sportos, the motorheads, geeks, sluts, bloods, wastoids, dweebies, dickheads - they all adore him. They think he's a righteous dude.
Ayreon dude
Ayreon dude
simpsons
american dad
top gear
two and a half men

og sikkert også en masse serier for discovery og national geografic

R.I.P Dio, most awesome man ever

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!