Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Hvilke serier ser du nu

Sadako Yamamura
Sadako Yamamura
Er igang med X-Files nu. Første sæson er klaret, så skal bare have haft på Sæson 2, når den bliver lgeså billig som den første.

If I'm a child that means you're a pedophile, and I'll be damned if I'm going to stand here and take this from a pervert
Liou
Liou
Citerer The Pez Dispenser:
Den modtager meget høvl i shows som family guy samt på cracked.com

Det vidste jeg så ikke. Men ok jeg er heler ikke helt opdateret med Family Guy. Jeg har kun set de første 3 sæsoner. Falder af og til over det på tv selvfølgelig men det er også det. Cracked.com aner jeg ikke hvad er.

Citerer Abild:
Den er nu stadigvæk ret sjov. Ved ikke om den er overvurderet. Taler sjældent med folk om den, og har aldrig læst en diskussion af serien

Meh den har da sine øjeblikke men der er mange langt bedre serier IMO. Men det er jo også alt sammen en smags sag.

Tidligere kendt som Komisch-Nasenloch.
misuma
misuma
SOA - Jeg vil også vaere rocker!

Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva?
hjorth
hjorth
er lige startet forfra på Stargate Sg-1, og denne gang vil jeg igennem alle 10 sæsoner inklusive film så jeg kan komme igang med Stargate Atlantis og Universe

Freedom is merely privilege extended, Unless enjoyed by one and all - "Nidalee up in this brush. Watch me throw and watch me crush"
Lamp
Lamp
Jeg er blevet færdig med The Pacific *klapsalve* hele vejen hjem. Hold da fest hvor var det godt.

Jeg er også lige blevet færdig med True Blood Season 1. Det var overraskende godt og interessant. Jeg har aldrig været stor fan af Vampyrer, men jeg må sige at de politiske og sociale elementer gjorde det virkelig interessant.
Jeg tror at figurerne i serien var det som stod svagest. Nogen af dem var gode nok, men jeg syntes der var langt fra niveauet til visse andre serier.
Sookie(staves det sådan?) kunne sommetider ikke klare måsten som seriens central figur, synes jeg. Jason er nok lidt bedre, men også irriterende fordi han ikke har haft så meget karakterudvikling som han burde have haft over hele sæsonens forløb.

Jeg blev færdig med House Season 6. Klasse. Det var bare en fed afslutning. Det bliver svært at holde fanen op til Season 7!

Tidligere kendt som "Chair" og "Lawnmower"
EnvironmentalHazard
EnvironmentalHazard
De er begyndt at vise Waking the Dead på DR2 igen. Så nu ser jeg den for anden gang, det er nok den bedste krimiserie jeg har set. Plottet og skuespillet er meget overbevisende.

"It's break time now, yes? Yes? Maybe? No. Back to work"
misuma
misuma
Saeson 3 af Dexter er udkommet/købt i dag...

Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva?
Ak-master
Ak-master
Glemte helt at nævne Kriminalkommissær Barnaby og Columbo. Dejligt afslappende, men interessante og spændende krimier.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
Liou
Liou
Har lige fået købt et par nye sæsoner af Family Guy så det glæder jeg mig til at få set.

Ak-master
Ak-master
Citerer Liou:
Har lige fået købt et par nye sæsoner af Family Guy så det glæder jeg mig til at få set.

Hvilke?

Liou
Liou
5, 6 og 7.

Ak-master
Ak-master
Citerer Liou:
5, 6 og 7.

ah, har selv 6 og 7. De er gode.

Liou
Liou
Citerer Ak-master:
ah, har selv 6 og 7. De er gode

Det håber jeg da. De sidste sæsoner har jeg slet ikke fået set endnu eftersom jeg altid går glip af det på tv.

Lamp
Lamp
Jeg så lige True Blood Season 3: Episode 3.

Det må være.. Den sygeste slutning jeg nogensinde har set på en episode.
Ja, jeg kan ikke engang skrive det her, men jeg lå flad af grin og frastødt på samme tid. F**k hvor var det awesome!
Bordet fanger omkring True Blood. Den har en fed twist på den generelle Vampyr mytologi!

Tidligere kendt som "Chair" og "Lawnmower"
GOW_VINTHER
GOW_VINTHER
Citerer Lamp:
Det må være.. Den sygeste slutning jeg nogensinde har set på en episode.
Ja, jeg kan ikke engang skrive det her, men jeg lå flad af grin og frastødt på samme tid. F**k hvor var det awesome!

Helt enig, jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle tænke...
http://www.youtube.com/watch?v=C_S5cXbXe-4

Shit happens...
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Fik lige set babylin 5 anden sæson færdig, det begynder at blive voldsomt godt. Håber de holder niveauet gennem tredje sæson. Kan i øvrigt klart anbefales, man bør dog nok starte ved sæson 2, første sæson er lidt langsom, og det er først i sæson 2 det hele begynder at folde sig ud. Der er dog overaskende mange ting fra sæson 1 der får et pay-off senere, hvilket er ret tilfredsstillende når man ser det. Umiddelbart troede jeg først at sæson 1 kun bestod af stand-alone episoder, men det er ikke tilfældet.

Spis grønt, for klimaets skyld.
GOW_VINTHER
GOW_VINTHER
Er i gang med Battlestar Galactica sæson 2. Det gik rigtig godt, de fiksede de fleste problemer jeg havde med sæson 1. Men så kom episode 16 i sæson 2.... How do you fuck something up so badly?! Det er da noget af det værste lort jeg nogensinde har set. Så mange ting der ikke gav mening, så mange ting der var out of character for personerne, og generelt bare en masse dumme ting. Jeg håber den næste episode får tingene på rette kurs igen.

Shit happens...
minisnor
minisnor
Er begyndt at se den engelske serie Skins.

Det er godt nok nogle fucked up unger.

Bazzinga!
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Er gået igang med The Peep show, kan klart anbefales hvis man er til klovn agtige britiske komedie serier. Masser af pinlige scenarier og britisk humor, win!

Spis grønt, for klimaets skyld.
Dogacc
Dogacc
Jeg fik fanget op på Breaking Bad.

En Bryan Cranston og Allan Paul som brillerier - især når de er i på scenen sammen. Minder lidt om Dexter, som selvfølgelig ikke fejler noget. Utrolig glad for serien. Men sæson 4 begynder først om et år.

Næste serie jeg tager hul på bliver The Wire.

JacDG
JacDG
Lige pt. ser jeg How I met Your Mother og Chuck, begge er ganske sjove serier

Things, stuff, words...
C_Inez
C_Inez
Friends Er færdig med første sæson

Skønhed kommer indefra :)
GOW_VINTHER
GOW_VINTHER
Blev færdig med Battlestar Galactica den anden dag. Slutningen var meget blandet, både gode og dårlige punkter. Det værste er dog at slutningen er så frygtelig forudsigelig. Jeg havde allerede gættet den da jeg var halvvejs igennem sæson 1

Shit happens...
KouroshDK
KouroshDK
NCIS
Et unikt show med en fed storyline igennem alle sæsoner. Producenterne har fundet frem til en god blanding af action/krimi/drama/humor. Det er dét der gør det så fedt.

Game is love, game is life | CoD4 - Lvl 55, 10th prestige |

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!