Gamereactor Internationalt Dansk / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Hvilke serier ser du nu

MSThychosen
MSThychosen
er startet på supernatural.. meget sjovt og til tider meget spændende - er vild med de trækker inspiration fra Urban legends

Joeyvind
Joeyvind
Jeg er igang med at se Mad Men forfra. Jeg elsker simpelthen den serie;

"What you call love was invented by guys like me to sell nylons" - Don Draper

"Du er ikke andet end lort på min sko" - PlayStation; joeyvind
Carmillah
Moderator
Carmillah
Den amerikanske udgave af The Office. Steve Carell gør det fantastisk godt. Sjældent har jeg krummet så meget tæer over en karakter.

- En dude i forklædning..
alex2life
alex2life
Citerer Carmillah:
Den amerikanske udgave af The Office. Steve Carell gør det fantastisk godt. Sjældent har jeg krummet så meget tæer over en karakter.

Bare en virkelig god serie
Og ja, Steve Carells karakter har virkelig bare den effekt!

Ville egentlig komme videre med Arrow, da jeg var stoppet midt i en sæson for noget tid siden... da jeg så startede afsnittet jeg var kommet til, kom jeg i tanke om hvorfor :I
Der var et Crossover med The Flash så skulle lige have set nogle afsnit der så jeg ikke missede noget

Så her står den på The Flash og så videre med Arrow

Aalborg
Aalborg
Har nu set de 4 nye afsnit af Twin Peaks 2 gange.. I fucking love it

Glæder mig til de næste rammer HBO.

"let røven og gør noget"
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Aalborg:
Har nu set de 4 nye afsnit af Twin Peaks 2 gange.. I fucking love it

Glæder mig til de næste rammer HBO.

Åh, det er pinligt at skrive det, men jeg har ikke engang set den originale færdig. Kun 5-6 afsnit. Jeg må lige hive mig selv i nakken og få det gjort, så jeg kan se det nye!

- En dude i forklædning..
Aalborg
Aalborg
Citerer Carmillah:
Åh, det er pinligt at skrive det, men jeg har ikke engang set den originale færdig. Kun 5-6 afsnit. Jeg må lige hive mig selv i nakken og få det gjort, så jeg kan se det nye!

ah der er sgu nok mange der ikke har set de gamle.. men jeg vil sige at man nok vil være mere forvirret (hvis det kan lade sig gøre) hvis man starter på de nye uden at have set de gamle... og nok også Fire Walk with me..

Fik også set noget Black Mirror... det er fanme også fint... afsnittet White Bear... holy fuck...

"let røven og gør noget"
kenmicjen1
kenmicjen1
Følger de nye Game of Thrones afsnit.
Og så er jeg faktisk blevet overrasket over Penny Dreadful. Havde ikke forventet det var noget for mig, men den er faktisk rigtig god.

Mike JezZ
GR®
Mike JezZ
Følger spændt med i Game of Thrones ligesom mange andre millioner mennesker, men udover dette ser jeg faktisk kun The Walking Dead, som jeg kun lige er startet på.

Tænkte at jeg ligeså godt kunne udforske HBO lidt imens jeg havde det for at se Game of Thrones, og det endte faktisk med at jeg fandt en anden serie jeg godt kunne lide

@Mikael Jensen, nyhedsskribent om dagen, Rapper om natten.
Joeyvind
Joeyvind
Sidder i flyet på vej hjem og det første jeg skal gøre er at vaske tøj og se det seneste afsnit af Game of Thrones og derefter Marvel's The Defenders resten af dagen.

Ak-master
Ak-master
Først kunne jeg lide Jimmy Fallon, men han blev hurtig træls at høre på. Letterman var mere traditionel, men det var måske også helt okay.
Så så jeg Trevor Noah. Væsentlig sjovere, men han kører konstant i samme rille med Trump, og det bliver lidt kedeligt i længden. Og så er "korrespondenterne" som regel dødsyge. Ved ikke om det var bedre med Jon Stewart, da jeg dårligt har set nogle af hans udsendelser. Det er der nok mange, der vil mene.
Så nu følger jeg John Oliver i stedet. Ja tak!

This post is 99% beef and the rest exaggeration
Joeyvind
Joeyvind
Er netop startet på The Wire sæson 2.

Det tog lidt tid før den fangede mig, men hold kæft det er god krimi. Sådan nogle beskidte amerikanske krimi film og serier laves sgu ikke på samme måde mere.

Jake the Snake
Jake the Snake
Jeg er idag startet på Curb your Enthusiasm. Jeg må indrømme at jeg er lidt chokeret. Klovn er jo nærmest totalt tyvstjålet fra denne serie.
Jeg har så været inde og finde et interview med Casper Christensen hvor han i ramme alvor nægter at de har stjålet noget som helst. Det er satme lamt. Jeg er kæmpe Klovn fan, men hold da op. Efter at have set 6 afsnit er der allerede 3 afsnit hvor historien er så tæt på Klovn at det simpelthen ikke kan ignoreres. Jeg er netop nu igang med at se et afsnit hvor et par afpresser Larry for at møde hans berømte ven. Præcis som et par afpressede Frank for at møde Casper.

Jeg synes stadig at Klovn er bedre udført, men det er sgu ikke ok at de sådan har tyvstjålet ideen og nægter alt ansvar. Det eneste de reelt har fundet på selv virker til at være Kaspers rolle.

Det er nok old news jeg kommer med her Jeg troede bare at Klovn havde hentet inspiration andetsteds. Ikke at de havde plagieret noget så skamløst.

MSThychosen
MSThychosen
genser Vikings - Mine nordiske gener bruser! raids anyone??!!

Ej, jeg elsker den serie, synes den er helt igennem sublim!

MSThychosen
MSThychosen
Jeg går og tæller ned til d.29/11 Når vikings sæson 5 udkommer, så i mellem tiden bruger jeg ventetiden på at se en masse forskelligt, heriblandt lie to me og riverdale
Riverdale mest for kærestens skyld, men lie to me er jeg nu virkelig glad for, fed krimi serie

FreshWater
FreshWater
Lige pt. bliver der set Lucifer og Star Trek serier i det lille hjem. Bare lidt fyld til Vikings og Punisher rammer stream ????

Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
Jeg er gået i gang med DC's serie-universe, efter at gentagende gange at blive ekstremt skuffet over deres filmunivers. Arrow er ret fængende indtil videre og det er lykkes for serien ikke at blive formularisk og "monster-of-the-week"-agtig. Det kan være man også skal finde en metode at se Smallville på her en af dagene.

Ak-master
Ak-master
Citerer Jake the Snake:
Jeg er idag startet på Curb your Enthusiasm.

Jeg følger med i den nye sæson (uden rigtig at have set de tidligere). Det minder meget om Klovn, ja. Men Curb er ikke nær så tåkrummende i sin humor. Humoren udspringer nærmere af, at Larry siger, hvad alle vi andre tænker på, uden nogen form for situationsfornemmelse eller skam. Altså måske lidt stand-up-agtigt, men på en anden måde end Seinfeld.

Er begyndt at se Bobs Burgers igennem efter at have fanget nogle afsnit i TV. Den eneste animerede TV-serie jeg har haft lyst til at gøre det med.

This post is 99% beef and the rest exaggeration

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!