Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia
Gamereactor Close White
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Hvilke serier ser du nu

The_Dude
The_Dude
Fear the walking dead ind til hbo får sæson 7 af walking dead :p og så prøver kæresten at overbevise mig om arranger things er the shit. Men efter 2 afsnit er jeg hverken mere eller mindre imponeret.

Y can't metroid crawl ?
Stant
Stant
Stranger Things er for nice! Giv det lidt mere end et par afsnit - Det er virkelig det værd!

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer Stant:
Stranger Things er for nice! Giv det lidt mere end et par afsnit - Det er virkelig det værd!

Helt enig. Det er virkelig en fremragende serie.

- En dude i forklædning..
The_Dude
The_Dude
Jeg har set 6 afsnit af stranger things men er stadig ikke bidt af det. Der kunne godt gå mere end en uge imellem hvert afsnit. men min kæreste vil så gerne have jeg ser den så jeg gør det mest for hendes skyld

Y can't metroid crawl ?
MSThychosen
MSThychosen
the_dude:

Jeg er heller aldrig faldet helt for serien.. Jeg så den fordi alle andre gjorde, blev måske grebet af hypen, men nu efter længere tid uden den, synes jeg egentlig ikke så meget om den jeg har det i hvert fald Ikke med den, som med vikings og GOT, hvor ventetiden til ny sæson er ulidelig

lige nu ser jeg sæson 4 af The 100, er underholdt

Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
alex2life
alex2life
Citerer The_Dude:
Jeg har set 6 afsnit af stranger things men er stadig ikke bidt af det. Der kunne godt gå mere end en uge imellem hvert afsnit. men min kæreste vil så gerne have jeg ser den så jeg gør det mest for hendes skyld

Haha - Både kæresten og jeg gav op herhjemme på den
Hun efter 1-2 afsnit mens jeg selv prøvede igen her forleden og nåede vist kun ind i fjerde afsnit :I
Altså, den virker ret fed og historien er nok spændende men damn hvor føles den bare langtrukken en stor del af tiden :I
Men tja, måske det ændrer sig senere? :I

Stant
Stant
Fik set den sæson der ligger af The Rain på Netflix.

Ok serie. Skuespillet er til tider iffy, men var fint underholdt hele vejen igennem, selvom jeg synes plottet er lidt tyndt og gennemskueligt.

"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
Citerer Stant:
Fik set den sæson der ligger af The Rain på Netflix.

Ok serie. Skuespillet er til tider iffy, men var fint underholdt hele vejen igennem, selvom jeg synes plottet er lidt tyndt og gennemskueligt.

Jeg synes egentlig indholdsmaterialet er interessant nok, og så er det også lidt hjemligt med en post-apokalyptisk science fiction serie i nordiske omgivelser. Til gengæld, synes jeg dialogen og lydproduktionen halter gevældigt. Det kan være det er derfor jeg ikke har fået set mere end tre afsnit, og at det er virkelig svært for mig at se mere end et afsnit ad gangen uden et par dages pause.

Jeg er samtidig lidt bange for at The Rain måske ender som The Walking Dead, hvor første sæson var enormt handlingsmættet, med et konstant fremskridende plot, karakterudvikling for at sælge serien for fremtiden, og så ender anden sæson med at være noget af det mest stillestående, kedelige og progressionsløse gøjl i nyere tider.

The_Dude
The_Dude
The rain ? Sæson 4 ?
Er det ikke lige udkommet :p ?

Y can't metroid crawl ?
Søren Svanhof
GR®
Søren Svanhof
Citerer The_Dude:
The rain ? Sæson 4 ?

Hvem har nævnt noget om sæson fire?

The_Dude
The_Dude
Citerer Søren Svanhof:
Citerer The_Dude:The rain ? Sæson 4 ?
Hvem har nævnt noget om sæson fire?

Jeg mixede 2 kommentarer med hinanden

Y can't metroid crawl ?
MSThychosen
MSThychosen
transformers Prime - jeg er meget overrasket hvor meget af al historien de har med, da jeg Altid har troet det blot var lidt gøgl.. Men jeg er positivt overrasket, og er i afsnit 9 i sæson to

Aalborg
Aalborg
Blev færdig med West World i går... og opsagde abonnement. De har sgu ellers ikke så meget jeg gider. (HBO)

Men så et par afsnit af The Expanse og det kunne jeg faktisk godt lide.. nu må vi se hvor længe det kan holde mig fanget

"let røven og gør noget"
Coldcrow
Coldcrow
Jeg er lige blevet færdig med Deadwood for præcis 13'ende gang (og nej, det er ikke engang løgn, og Ja jeg ved godt det er på kanten til vanvid), og Bob's Burgers (min absolut favorit komedie serie sammen med de første sæsoner af Archer). Er lige gået i gang med Hitlers Circle Of Evil, er nået til afsnit 3 og jeg ELSKER den. Virkeligt godt lavet!

Aalborg
Aalborg
Citerer Coldcrow:
Jeg er lige blevet færdig med Deadwood for præcis 13'ende gang

Det er min absolutte favorit serie.. "Im knocked up"

Der er så mange forbandede gode citater i den serie.... cocksucker

"let røven og gør noget"
Coldcrow
Coldcrow
Det er også min absolut favorit serie og jeg bliver aldrig træt af den!

Haha, Ja du finder ikke en serie med federe citater end i Deadwood!

"God rest the souls of that poor family... and pussy's half price for the next 15 minutes!"
Swearengen er konge!

Også stik mig dog for filan den film (ellers hvis der findes en højere magt en sæson mere, for så tror jeg at jeg ryger direkte i himlen) så vi kan få en ordentlig afslutning!! God damn fucking cocksuckers!

Joeyvind
Joeyvind
"Du må godt kalde mig for Sonny"

Alle afsnit af Rejseholdet er på DRs app

Hej lille tulipan - Tilføj mig på PSN: joeyvind/Twitter @joeyvind
Aalborg
Aalborg
Forsøgte at se Killing Eve... og var vild med de første afsnit.. og hende der spiller Eve er bare for skøn.. men efter at have set en 5 afsnit gider jeg ikke mere.. man bliver bare mere og mere ligeglad med karakterene..bevares.. der er ind i mellem stadig sjove scener.. men det er sgu ikke nok til at redde den for mig.. og så kan den ikke finde ud af om den skal være komedie eller ej.

"let røven og gør noget"
TheMcCandless
TheMcCandless
Ozark på Netflix.

Jason Batemans forsøg på at lave en breaking bad. Den er helt okay.

Synes du dette rygte skal tages med et gran salt?
Carmillah
Moderator
Carmillah
Citerer TheMcCandless:
Ozark på Netflix.

Jason Batemans forsøg på at lave en breaking bad. Den er helt okay.

Jeg fandt den også ganske hæderlig.

MSThychosen
MSThychosen
Vi ser game of thrones herhjemme - altid godt! Vi er lige kommet i 3. sæson

Carmillah
Moderator
Carmillah
Vi er i gang med den seneste sæson af den amerikanske version af Shameless. Når den er færdig kaster vi os over seneste sæson af OINB og derefter sæson 2 af Westworld.

kalle89
kalle89
Citerer Carmillah:
Vi er i gang med den seneste sæson af den amerikanske version af Shameless. Når den er færdig kaster vi os over seneste sæson af OINB og derefter sæson 2 af Westworld.

Jeg synes sæson 2 af Westworld var noget af en dræber, slet ikke på niveau med første sæson desværre.
Vi er igang med Sharp Object og Killing Eve, ret solide serier -Men Ser meget frem til 7. august når Better Call Sail får premiere igen

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!