Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Hvilke serier ser du nu

Niceguy69
Niceguy69
Stranger Things sæson 3
Hende den lille sorte pige er godt nok belastende!

Raptor
Raptor
Jeg ser faktisk en hel del serier, hvoraf flere er værd at nævne, ikke mindst Watchmen som jeg (som meget stor fan af bogen) var ekstremt skeptisk overfor, men den har på alle måder blæst mine forventninger væk, og med udsigten til at få en reel afslutning allerede om et par afsnit (da den ikke er skrevet med en sæson 2 in mente) er jeg meget spændt og rigtig glad.

Den absolutte konge af serie-verdenen for tiden må dog være Mr Robot. Siden sæson 3 kom sidste år har det været den serie, som jeg anser for at være den absolut bedste serie jeg nogensinde har set; en titel den overtager fra ingen ringere end Breaking Bad. Lige nu kører fjerde og sidste sæson, og der er så meget intensitet og spænding i den serie at det til tider kan virke nærmest fysisk udmattende at se den, og den formår at omfavne meget specifikke koncepter uden at det nogensinde virker skadeligt for plottet, eksempelvis et helt afsnit uden kameraklip, et helt afsnit med kun 2 replikker (hvilket jeg først lod mærke til da det blev påpeget efter flere visninger), og et helt afsnit der bare er én lang samtale. Sidstnævnte er (ganske velfortjent) det andenhøjst ratede afsnit af noget nogensinde på IMDb med et perfekt 10,0. Sam Esmail har med Mr Robot formået at skabe et følelsesmæssigt ekstremt intenst plot med nogle karakterer der blot bliver dybere jo længere man kommer, og som virkelig formår at holde intensiteten helt i vejret ved at begrænse sig selv til blot 4 sæsoner.

In Flames We Trust!
Joeyvind
Joeyvind
Jeg ser Tom Clancy's Jack Ryan på Amazon Prime.

Jeg er en sucker for spion thrillere og dette er nok en af de mest veludførte og velproducerede serier jeg længe har set. Det er som at følge med i én lang Jason Bourne film,som bare bliver mere og mere spændende.

"Har du husket at hade Yousee idag?" Tilføj mig på PS4: joeyvind
Niceguy69
Niceguy69
His dark Materials
Den bliver bedre jo længere man kommer frem. Synes Lyra var både belastende og fejlcastet i starten, men hun vokser stille og roligt på mig.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!