Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Hvilke serier ser du nu

Bubba HoTep
Bubba HoTep
Venture Brothers... Noget af det sjoveste der er kommet ud af Adult Swin fra Cartoon Network!
Bare tjek seriens store stjerne; Brock Samson:
http://www.youtube.com/watch?v=fOhRe19rROA

Ellers er jeg så småt gået i gang med Breaking Bad, og indtil videre kan den varmt anbefales!

I know the stripper's real name!
The_Dude
The_Dude
prøver at se Stargate SG1 tror jeg det hedder

Y can't metroid crawl ?
Missing Avatar
Capperdude
Lige nu ser jeg simpsons sæson 2 på dvd

Men skal igang med simpsons sæson 3 bagefter, og så står den på Californication sæson 1

Manchester United forever <3
Aalborg
Aalborg
lige blevet færdig med 3 sæsoner af Wire in the blood.. fra 4 skifter de en af hovedpersonerne ud.. det gider jeg bare ikke

"let røven og gør noget"
Ak-master
Ak-master
Citerer Capperdude:
Californication sæson 1

Sæson 1 er ret sjov - bedre end sæson 2. De efterfølgende har jeg dog ikke set, de blev vist ikke vist i tv..(?)

Men jeg følger med i Desperate Housewifes. Når det altså ikke bliver aflyst på grund af en håndboldkamp! (fodboldkamp er kun lige acceptabelt)
Vi nærmere os også snart en sæsonafslutning.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
minisnor
minisnor
Ser HIMYM og The Bing Bang Theory.

Af de to er den sidste nok min favorit.

Barney Stinson might be awesome, but Dr. Sheldon Cooper is l33t.

Bazzinga!
Thor86
Moderator
Thor86
Supernatural og er i gang med sæson 5.

How I met your mother.. Dog kan man godt være lidt træt af serien nogen gange, det er ikke altid den er lige sjov - men den er bestemt hævet over gennemsnittet.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
GOW_VINTHER
GOW_VINTHER
Vi er jo midt i den tid på året hvor der bliver vist mange nye sæsoner i USA, så jeg er i gang med en del.

Mandag: Dexter og The Walking Dead
Tirsdag: Two and A Half Men og How I Met Your Mother
Onsdag: Sons of Anarchy
Lørdag: Supernatural og Smallville

Shit happens...
Michael Kamp
Michael Kamp
Mens Dexter for mit vedkommende lader til at blive bedre og bedre med tiden, så synes jeg bestemt Supernatural er faldet af på den.

Sæson 6 er ganske mildt sagt noget makværk, og virker bare ualmindelig plat på så mange måder. Det må siges at være en skam, når serien ellers før i tiden har været kanon fed at følge med i.

GOW_VINTHER
GOW_VINTHER
Citerer Michael Kamp:
Sæson 6 er ganske mildt sagt noget makværk, og virker bare ualmindelig plat på så mange måder. Det må siges at være en skam, når serien ellers før i tiden har været kanon fed at følge med i.

Virkelig? Jeg synes ellers kun det var de 2 første afsnit af den der var dårlige. De 3 nyeste synes jeg endda er blandt de bedste i serien.

Shit happens...
Missing Avatar
Capperdude
Ikk nogen

venter på supernatural sæson 6 kommer ud på skive, og sons of anarchy sæson 3

dvanggaard
dvanggaard
Ser alt for mange serier:

Two and a Half Men (Selvom det med overvejende sandsynlighed er slut nu)
South Park
The Big Bang Theory
Archer
30 Rock
The Cape (Det er så ringe at det er godt)
Shit My Dad Says
Robot Chicken
Mad
Justified ser jeg også en smule af
Mike & Molly
Bob's Burgers

PSN: dalle89 (Bliver man kold i røven, hvis man har is i maven?...)
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Er lige på randen til at være færdig med Babylon 5. Den serie kan klart anbefales til alle sci-fi fans, man skal bare lige være opmærksom på at første sæson er en stor mundfuld der ikke er repræsentativ for al den awesomeness der sprøjtes ud i sæson 2-4 (og sidste halvdel af 5), men den er uheldigvis stadig relativt vigtig. Kan anbefales at man tjekker lister med "must-see" episoder fra sæsonen og undgår alt andet hvis man ønsker at se serien.

Når jeg er færdig med den går jeg formentligt videre med lost hvor jeg er kommet til sæson 5. Derefter regner jeg med at tjekke Battlestar Galactica ud og fortsætter med 4400.

Spis grønt, for klimaets skyld.
Missing Avatar
Capperdude
Er ved at se South park sæson 13

Indtil videre har jeg set det første afsnit, og det lover godt

Liou
Liou
Er gået igang med Friends... igen. Hvad skal jeg sige, jeg elsker den serie.

Tidligere kendt som Komisch-Nasenloch.
dbbuu
dbbuu
Citerer Liou:
Er gået igang med Friends... igen. Hvad skal jeg sige, jeg elsker den serie.

Har næsten lige se alle 10 sæsoner. Man bliver helt trist til mode, når man efter 10 sæsoner komme til det sidste afsnit, og ved at nu er der altså ikke mere efter den.

You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
Liou
Liou
Citerer dbbuu:
Har næsten lige se alle 10 sæsoner. Man bliver helt trist til mode, når man efter 10 sæsoner komme til det sidste afsnit, og ved at nu er der altså ikke mere efter den.

Ark ja men den sluttede altså også ret trist. Det kunne de godt have gjordt bedre. Men man kan jo altid håbe på at filmprojektet i sidste ende bliver til noget selvom de efterhånden nok er ved at være blevet for gamle.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Er lige vendt tilbage til simpsons sæson 2 og kan konstaterer at det på rigtigt mange måder er langt bedre end de nye sæsoner dog stadig med enkelte filler episoder. Noget der synes at være fraværende i nye episoder er mængden af filmiske referencer hvor der leges med interessante kamera vinkler og des lige. Jeg mindes ikke at de gør så meget brug af den slags i nyere sæsoner, hvis det er korrekt så må de virkeligt gerne begynde at overveje om ikke det var på tide med et comeback.

Tillagt 2011-02-28 16:14:
Citerer Liou:
Ark ja men den sluttede altså også ret trist. Det kunne de godt have gjordt bedre. Men man kan jo altid håbe på at filmprojektet i sidste ende bliver til noget selvom de efterhånden nok er ved at være blevet for gamle.

Det er lidt sjovt at tænke på at mange mennesker i denne verden krydser fingre for at der vil blive lavet endnu en film med... Jennifer Aniston...

Awsomeoggy
Awsomeoggy
Citerer The Pez Dispenser:
Det er lidt sjovt at tænke på at mange mennesker i denne verden krydser fingre for at der vil blive lavet endnu en film med... Jennifer Aniston...

Det er i hvert fald ét godt argument for at filmen ikke skulle laves.
-og det er ikke ligefremt fvært at finde på flere...

GR's Minecraftere ® Oh, he's very popular Ed. The sportos, the motorheads, geeks, sluts, bloods, wastoids, dweebies, dickheads - they all adore him. They think he's a righteous dude.
SejPlayer
SejPlayer
Følger med i
Mad Men som er ret genial
No Ordinary family Som virkelig bare redder søndag aften
The Pacific som gør søndag aften genial.

Så ser jeg desuden også
scrubs
two and a half men
how i met your mother
Disney channel (det er jo sådan set serier der kører)

men dem følger jeg ikke som sådan med i. Ser det bare når nu jeg lige har tid og lyst.

Liou
Liou
Er lige vendt tilbage til simpsons sæson 2 og kan konstaterer at det på rigtigt mange måder er langt bedre end de nye sæsoner dog stadig med enkelte filler episoder. Noget der synes at være fraværende i nye episoder er mængden af filmiske referencer hvor der leges med interessante kamera vinkler og des lige. Jeg mindes ikke at de gør så meget brug af den slags i nyere sæsoner, hvis det er korrekt så må de virkeligt gerne begynde at overveje om ikke det var på tide med et comeback.

Jeg synes det er mest tydeligt med plottet når det kommer til de helt gamle sæsoner (sæson 2-4) vs de nyeste. De nye afsnit er blot stupidt ha ha humor uden nogensinde faktisk at være specielt sjovt. Den serie har fuldstændig mistet magien.

Not a fan i take it.

Det er nu hele holdet der gjorde Friends til en uforglemelig oplevelse i mine øjne. Jeg kunne godt lide hende i Friends. Ellers er det begrænset hvad jeg har set med hende og af det jeg har set er der ikke noget der springer mig i øjnene som dybt irreterende eller elendigt.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
^^
Jeg kan/kunne også godt lide Friends, det er mere princippet i at folk kan være hyped på en film med Aniston. Der er en vis ironi over det.

Som Kermode formulerede det: "She doesn´t have a face for Cinema, she looks good on Tv... but not on the big screen."

Tillagt 2011-02-28 16:40:
Citerer Liou:
De nye afsnit er blot stupidt ha ha humor uden nogensinde faktisk at være specielt sjovt. Den serie har fuldstændig mistet magien.

De to nyeste episoder fra sæson 22 var faktisk okay sjove. Dog går homer fuldstændigt ud af sin karakter i et af dem og budskabet virker alt for prædikende.

Liou
Liou
Jeg kan/kunne også godt lide Friends, det er mere princippet i at folk kan være hyped på en film med Aniston. Der er en vis ironi over det.

Som Kermode formulerede det: "She doesn´t have a face for Cinema, she looks good on Tv... but not on the big screen."

For at være ærligt ville jeg nu også personligt laaaaaaangt helere se en ny sæson af Friends frem for en film men så igen, jeg fortrækker faktisk tv serier over film.

En 13 eller 22 episoders ny sæson af Friends, det er sådan jeg ville fortrække at se dem vende tilbage og afslutte det ordentligt og det ville også give alle karakterene den tid og opmærksomhed de fortjener.

De to nyeste episoder fra sæson 22 var faktisk okay sjove. Dog går homer fuldstændigt ud af sin karakter i et af dem og budskabet virker alt for prædikende.

Okay. Nye episoder af Simpsons er ikke noget der rigtig kan hidse mig op mere. Jeg ser det hvis det tilfældigvis er på 3+ men ellers ikke. Hvor ser du det hende? De er da ikke begyndt at sende Sæson 22 på dansk tv endnu, er de?

Jeg blev forøvrigt færdig med hele BlackAdder samlingen for nogen tid siden.

Jeg vil nok sige serie 4 er den bedste. Om Serie 2 eller 3 så er næstbedst er jeg ikke helt sikker på men jeg hælder nok mest til serie 3.

The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Citerer Liou:
De er da ikke begyndt at sende Sæson 22 på dansk tv endnu, er de?

Det tror jeg ikke. Men sæsonen er et skridt op i kvalitet, men det er heller ikke så svært når man har ramt bunden.

Tillagt 2011-02-28 17:04:
Citerer Liou:
Jeg vil nok sige serie 4 er den bedste. Om Serie 2 eller 3 så er næstbedst er jeg ikke helt sikker på men jeg hælder nok mest til serie 3.

Syntes helt klart også at 4´eren er den bedste. Brilliant afslutning og solide episoder

Liou
Liou
Det tror jeg ikke. Men sæsonen er et skridt op i kvalitet, men det er heller ikke så svært når man har ramt bunden.

De burde simpelthen aflyse den serie. Bare for et par år. Så kunne de (forhåbentlig) komme op med nogle plots og ideer der var gode nok til at serien kunne stoppe med den smule værdighed den har tilbage.

Syntes helt klart også at 4´eren er den bedste. Brilliant afslutning og solide episoder

Bestemt og karakterene var lige i øjet. Jeg kunne specielt godt lide Darling. Spoiler:Med hendsyn til afslutningen ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal synes om det. Jeg er normaltvis ikke glad for det når hovedkarakteren dør til sidst om det så er film, tv serier, bøger eller spil men jeg havde ikke det store imod det i Black Adder. Blev også noget overasket da serie 3 faktisk endte godt.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!