Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Hvilke serier ser du nu

Skinke
Skinke
The Wire
Klart en af de bedste serier som jeg har set. Fed historie, godt skuespil og fede krakterer. Den er virkelig i en klasse for sig.

Entourage
Rigtig fed serie igen. Godt at flade ud til, og rigtig spændende hvis man gerne vil se lidt om hvad der sker bag scenen i hollywood på en lidt crooked måde. Eller så bare se den for at se og høre på Ari Gold

The Walking dead
Hvis man er til zombier. Glæder mig helt vildt til sæson 2

Bored to death
Også rigtig godt at flade ud til og sjov. Hvis man har set francois truffauts "ståjlne kys" vil man elske serien, da hovedrollen er direkte baseret på ham.

Ellers så tjek ud hvad HBO har lavet. Det er stort set altid godt

Welcome to the worst nightmare of all, REALITY
the_magnum_scout
the_magnum_scout
Lige pt. er jeg i gang med Heroes S3 som jeg er ved at give op på.

Skal snart til at gå i gang med stortset hele Entourage, House M.D. S5, Lost S6, Hele Prison Break, Hele How I Met Your Mother og en del andre, dog ikke på samme tid

Gamertag: Juon SRF
Aalborg
Aalborg
Mad Men : Godt lavet og virkelig høj "production value".. meeeeen det er lidt for meget "drama" til mig.. mangler lidt skævhed til min smag.. men ser da sæson 1 færdig nu jeg har købt den

"let røven og gør noget"
Missing Avatar
Capperdude
Everybody loves Raymond vil dog ikke fortælle "hvor" jeg ser den

Manchester United forever <3
Dogacc
Dogacc
Så første sæson færdig af Arrested Development igår. Ved de fleste komedieserier tager det lige et par episoder før de rigtige grin kommer - man skal lige vænne sig til humoren og kende karaktererne. Men sådan var det ikke med denne serie. Fra starten af elskede jeg alle karaktererne og grinte højlydt fra første episode. Det går op for mig at det egentlig kun er godt skrevne karakterer og deres indbyrdes forhold, som gør en serie sjov.Kan varmt anbefales for dem, som heller ikke har stiftet bekendtskab med serien endnu.

Ak-master
Ak-master
Er blevet færdig med første sæson af Two and a Half Men.
Ganske god underholdning. Verdens sjoveste serie? nah nok ik, men den har da sine øjeblikke.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
Liou
Liou
Ginga Densetsu Weed. Efterfølgeren til Silver Fang. Den er ikke helt på højde med Silver Fang men stadig en fantastisk god efterfølger og mange af de nye personer (hunde) er interesandte. Kan varmt anbefales hvis man holder af den originale serie.

Tidligere kendt som Komisch-Nasenloch.
Awsomeoggy
Awsomeoggy
Frasier, det er simpelthen bare morsomt.

GR's Minecraftere ® Oh, he's very popular Ed. The sportos, the motorheads, geeks, sluts, bloods, wastoids, dweebies, dickheads - they all adore him. They think he's a righteous dude.
odyzeus
odyzeus
How I Met Your Mother, venter bare på nye afsnit..

Overvejer om jeg skal starte på Big Bang Theory eller Californication?

Ak-master
Ak-master
Har lige modtaget første sæson af både How I Met Your Mother, The Big Bang Theory og Fresh Prince of Bel Air. Så det skal stenes de næste uger.

Belial
Belial
Ser stadig How I met Your Mother og Big Bang Theory som mine "ugentlige" grin.

På den mere "seriøse" side var jeg igang med Fringe, men kørte lidt død i Sæson 2. Nogen forslag til en erstatning?

Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne
Kim_H
Kim_H
Venter i længsel på sidste sæson af Entourage.

Og så burde jeg se at få taget mig sammen til at få set videre på Twin Peaks.

zer0
zer0
Er nu nået til episode 19 af How I Met Your Mother sæson 6.. Og det er helt trist, at jeg snart skal vente et halvt år på endnu en sæson!
Hver gang jeg får en ny sæson af den serie, forsvinder den bare ALT for hurtigt!

Desuden er jeg lige begyndt på Dexter. Indtil videre er jeg meget positiv overfor denne serie! Fortsætter de gode takter?

Mikkel60 - Add mig på din xbox! :)
Missing Avatar
Cisplatin
Mythbusters

A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS
Aalborg
Aalborg
Tog hul på sæson 4 af The Wire igår.. det holder 100 pct.. kan vist lige så godt bestille det sidste også

"let røven og gør noget"
Missing Avatar
JeppeJeppeDK
Fangerne fra OZ
- Super fed, og lidt mere rå underholdning. Selvfølgelig fra HBO. Har set den i tv engang, men på dvd har jeg kun sæson 1 og 2.. Tror jeg køber 3'eren nu faktisk..

Absolutely Fabolous
- Minder mig om slut 90'erne, og så er det bare engelsk humor, også selvom noget af det nok er ret uforståeligt for nogle. Arh, men Patsy, gotta love her.

American Dad
- Ligesom Family Guy, bare bedre

The Simpsons
- Ser sæson 3, 4, 5, 6 om og om igen..

Prison Break
- Serien består mest af cliffhangere, men det virker. Skal ses på dvd, gnisten går totalt af serien med reklamepauser.

Friends
- Når man ser dem i streg ser man hvor høj kvalitet den serie er. Imponerende altså. Skide hyggelig og sjov

Six Feet Under
- En deprimerende smuk serie fuld af stilstand, kan ikke fatte hvorfor den er så god, men det er den faktisk. Igen en serie for de få, er man ikke til stilen, blir' man sindssyg af kedsomhed

It was the best of times. It was the BLURST OF TIMES!!!
Dogacc
Dogacc
Så hele Arrested Development færdig på den ene uge, hvor jeg startede på serien. Det er uden tvivl den bedste komedieserie jeg nogensinde har set, og jeg har set en del. Humoren er måske ikke særlig 'klog', men i dens skrivning og den måde den præsenterer jokes på er den mest klog. Der er flere lag til de mange jokes - de kan være gemte, eller referere til noget der vil ske senere. Det er meget sjældent for komedieserier, men serien giver mere ved gensyn. Man opdager små ting, hver gang man går tilbage og ser nogle af episoderne. Det er helt utroligt faktisk.

Jeg ville vende tilbage til lidt drama, og med både Six Feet Under og Sopranos-boksene derhjemme, valgte jeg at vente med sidstnævnte, og tage mig til at se Six Feet Under. Har netop lige fået set første sæson færdig. Skaberen af serien er den samme mand, som skrev manus'et til American Beauty. Serien har også mange ligheder, især i dens tematiske aspekter.

Vil helt sikkert anbefale serien. Det er en serie, som behandler tunge emner som liv og død, og alt hvad der er imellem. Hvad jeg især godt kan lide er, at der her ikke bare berøres kort på det, men at der i stedet faktisk blive stillet meget vigtige spørgsmål til vores menneskers eksistens og hvorfor vi er som vi er. Disse er dog ikke bare spørgsmål der bliver stillet og efterladt efter - der bliver konstant opmuntret til at seeren selv kan stille vigtige spørgsmål til sit eget liv og konfrontere ens problemer og følelser, i stedet for at ignorere eller skjule dem. Det er også en af temaerne i serien, som kan ses i de socialt isolerede karakterer og f.eks. en af karakterenes konflikt med sin tilværelse, da han er homoseksuel.

misuma
misuma
^^

Jeg lurede faktisk på Arrested D. forleden på Amazon og overvejede hele pakken, men havde ikke råd. Køber klart serien indenfor de næste par måneder.

Vil endnu engang anbefale serien Modern Familiy, en af de få tv-oplevelser som kan få mig til at grine højlydt.

Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva?
Ak-master
Ak-master
Citerer misuma:
Vil endnu engang anbefale serien Modern Familiy, en af de få tv-oplevelser som kan få mig til at grine højlydt.

Der er desuden Modern Family maraton på Zulu i dag.

Missing Avatar
Fast-Debrid230
HOUSE
En asocial maverick læge med speciale i diagnostisk medicin gør, hvad det tager, to løse gådefuldt sager kommer att Hans Hans Way using knæk team af læger and his forstanden.

PRISON BREAK
En ingeniør (Wentworth Miller) installerer sig i et fængsel, han hjalp design, for at hjælpe sin bror (Dominic Purcell), en dødsdømte fange, der insisterer han ikke har begået den forbrydelse, som han er blevet dømt til dø og hjælpe ham undslippe.

BOSTON LEGAL
Denne Spin-off af The Practice vil fokusere på civil lov.

Det er uacceptabelt at opfordre til download af filmen hos Gamereactor. -Mod teamet

Aalborg
Aalborg
Blev færdig med Jekyll.. fremragende "nyfortolking" af den gamle bog.. engelsk ting fra 2007.. ser desværre ud til det bliver ved de 6 afsnit.

Skal igang med Pacific

"let røven og gør noget"

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!