Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

The Walking Dead(Spoilers)

Dogacc
Dogacc
Virkelig, virkelig tyndt. Har aldrig set så ujævn og svingende serie som The Walking Dead.

mkushye
mkushye
Klam måde at ende sæsonen på... Så sidste afsnit af sæson 3 i dag, det er længe siden jeg har været så skuffet.

Tillagt 2013-04-06 12:57:
Det som nok har irriteret mig mest igennem hele serien, er at de allesammen er verdensmestre i skarpskydning, lige indtil det virkelig gælder, så kan de ikke ramme en elefant på en meters afstand.

It's my party, and I'll cry if I want to.
Suduki
Suduki
Citerer mkushye:
Det som nok har irriteret mig mest igennem hele serien, er at de allesammen er verdensmestre i skarpskydning, lige indtil det virkelig gælder, så kan de ikke ramme en elefant på en meters afstand.

Jeg tror det var meningen at de ikke ville skyde nogen.

Take a chill pill.
mkushye
mkushye
Citerer Suduki:
Jeg tror det var meningen at de ikke ville skyde nogen.

Du skal ikke prøve at bilde mig ind, at Glenn og Maggie ikke ville fyre en kugle i panden på guvernøren, hvis de kunne ramme

It's my party, and I'll cry if I want to.
Suduki
Suduki
Citerer mkushye:
Du skal ikke prøve at bilde mig ind, at Glenn og Maggie ikke ville fyre en kugle i panden på guvernøren, hvis de kunne ramme

Det er mere det at slet ingen blev skudt.

Take a chill pill.
Thor86
Moderator
Thor86
Nå, jeg er lidt bagud i forhold til alle jer andre.

Jeg nåede aldrig sæson3 da den startede på DR3. Nu købte kæresten og jeg den på bluray / dvd i stedet. Vi har næsten set alle 16 afsnit her i weekenden, jeg tror vi er på 12 afsnit.

Min mening: (Og har ikke læst tegneserien eller kender den)

Indtil videre synes jeg den er meget bedre end sæson 2.

Spoiler:Jeg synes dog det er lidt hurtig måde de tager Lori ud af serien på. Man når aldrig rigtig at få fornemmelsen for hun kan dø - før hun gør det. Hun lagde lidt op til det i en samtale, men ellers. Men det er jo heller ikke unormalt at kvinder døde i barselsengen i den tredje verden. T-Dog, tjah jeg føler ikke jeg savner ham - det samme med Lori. Han blev relativt hurtigt erstattet af Oscar, som så også blev nakket i landsbyen.

Men det fik mig til at tænke: Egentlig kan de fleste dø uden jeg virkelig ville tage mig af det. Daryl kan jeg lide, Rick er obligatorisk, Carl er også ok, men kunne egentlig godt undværes. Hershel skal bruges. Han er blevet den som holder sammen på det hele. Hans ene datter kunne godt nakkes, selvom hun passer baby. Maggie & Glenn kan jeg godt lide. De fungere godt sammen og det er ikke pladder romantisk med dem. Hende med det korte hår kunne reelt også godt nakkes.

Nu har jeg jo snydt lidt og læst i spoilers her i tråden så ved lidt hvad der sker.

Men sæsonen er klart bedre end sæson 2. Andrea indbyder dog til så mange tæsk at man ikke forstå det. Godt nok finder de i landsbyen hvad hun søger, og det er derfor hun ikke tager med Michonne. Men for helvede, han beholdte sin datter som sit lille pet og glor på zombie ansigter i akvarier. Og alligevel tror hun på når han siger de andre skød først. Og så brokker hun sig over hun føler sig uden for ? Well bitch..

Daryl har virkelig udviklet sig, til han rent faktisk siger sin bror imod og kan selv se hvor rablende åndsvag han er at høre på. Det kan jeg godt lide.

Jeg synes dog serien bærer præg af at der ofte er nye instruktørere på, og det er ikke en god ting. Det er som om den har svært at finde ud af hvilken retning den skal gå og hvilken stil den skal køre. God sæson 1 som var alt alt for kort. Middelmådig (måske endda dårligere) sæson 2, rigtig god sæson 3, hvor der til tider måske er rigeligt med action.

Og så fatter jeg ikke hvordan alle bare er finskyttere med pistoler ? Og så må de snart lade vær med brokke sig over manglen på ammo når det aldrig er et problem. "Vi er nødt til at spare, vi kan ikke nakke zombiere" Nå nej, men I bruger det ene magasin efter det andet ellers.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
Thor86
Moderator
Thor86
Så mødte man endelig Spoiler poiler:Morgen igen. Det var så sandelig også på tide der skete lidt på den front.

Spoiler poiler:Mon ikke han finder sammen med de andre? Ellers synes jeg godt nok det er tyndt. Jeg har kun set det ene afsnit med ham.

Jeg synes det var ganske interessant hvordan de afviste ham der løb efter bilen hele to gange. Når de kører hjem fra byen igen, så er han blevet spist. Det viser måske også igen hvor kold Rick er, hans søn er ikke på samme måde. Er lidt spændt på udviklingen, om Rick bliver mere menneskelig igen.

Og et rigtig godt afsnit! Minimalt med action, kun lidt men det fungerede rigtig godt. Jeg fik lidt det jeg havde håbet på. Så er det de sidste 4 afsnit, de bliver nok set i dag hvis vi kan nå det.

Lidt pudsigt ville jeg faktisk havde synes det var mere synd hvis Spoiler:Morgen døde fremfor T-Bone. Og det synes jeg egentlig er seriens største problem: Jeg føler generelt ikke så meget for de fleste karaktere, og tror det er fordi de ikke har udviklet sig nok.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
Thor86
Moderator
Thor86
Citerer mkushye:

+1. Det var decideret latterligt. Om end det er sværere at skyde på noget som skyder igen, så er det stadigvæk åndsvagt hvor dårligt de rammer.

Jeg er egentlig ret spændt på Carls udvikling i serien, og hvordan det ender i sæson 4 med ham. Jeg mener der kommer en ny forfatter / director på i sæson 4 ?

Sæsonen var meget bedre end sæson 2. Mere gang i den, nogen gange lidt for meget, men det hele var bare bedre. Jeg ser frem til sæson 4 selvom jeg egentlig gerne ville have set de Spoiler poiler:forlader fængslet, i stedet for udbygge deres antal. Og så er Carl jo for alvor ved at blive fucked af hans fars beslutninger.

Mht Andrea: Spoiler poiler:Hendes figur er så tæskehamrende dum hele sæsonen igennem at det skriger til himlen. Så vil hun waste guvenøren, men kan ikke få sig selv til det. Lidt senere vil hun skyde ham midt i det hele, men Milton afværger det. Hendes karakter er så dårligt skrevet og er virkelig usammenhængende. Og så morderisk kold hun er, så kunne hun sagtens havde nakket Milton uden at blive bidt. Så det er ganske fair hun dør.

Mht Merle: Spoiler poiler:Fair han dør, jeg synes dog det er en god måde at det sker på. Han slipper Michonne fri og ofrer nærmest sig selv. Han vidste godt han ikke ville slippe levende fra det.

Jeg glæder mig til sæson 4 kommer på DR3.

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!