Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國
Gamereactor
Log ind medlem

Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Musik: Hvad hører du nu?

Lord Sion
Her kommer en lille leg!
Den er meget simpel, så alle jer hoveder derude burde kunne finde ud af den. Det går ud på at skrive navnet på den sang eller melodi du hører lige nu. Jeg vil selv lægge ud med at skrive:

Star Wars/American Pie Parody - Wierd Al Yankovic

Are you threatening me, Master Jedi?
NacTa
Bathory - Equimanthorn

Det nr. er rigtigt stenern, man skal være pænt skæv, for at kune nyde det ordentligt...

thewazzup
thewazzup
Bubba Sparxxx - Disappear

har lige fået hans album, så hører det igennem

Vi får ganske enkelt bedre samfund hvis religiøs argumentation ikke accepteres i lovgivningsarbejdet
Garik
Garik
The Beatles - Baby You Can Drive My Car

A legend never dies, he reloads!
thewazzup
thewazzup
T.I. - Be Easy

The king of da south (:

Vi får ganske enkelt bedre samfund hvis religiøs argumentation ikke accepteres i lovgivningsarbejdet
thewazzup
thewazzup
Sugarhill Gang - Rappers Delight (Full Version)

Dejlig oldschool

Lord Sion
The Libertines - The Man Who Would Be King

Rock når det er bedst

Are you threatening me, Master Jedi?
thewazzup
thewazzup
EPMD - The Steve Martin

thewazzup
thewazzup
War - Low Rider

Panzerchrist
Panzerchrist
Var det egentlig en fed koncert i søndags(meshuggah)? var inde og se Apocalyptica i går, det var feee

thewazzup
thewazzup
E-40 - Mustard And Mayonnaise

FCM-FREAK
sex pistols: God save the queen

Kald mig Lupus! Måske kender du mig fra GT's forum som Lupus boy?
JayNike
JayNike
Carl Petter - Stik mig en øl

Mit navn har intet med Nik & Jay at gøre, hvis det evt. skulle have strejfet din tanke ;)
snarerush
snarerush
En ny ikke udgivet udgave af Aphex Twins "Heliosphan" endnu smukkere og endnu mere fed

You don´t need a million dollars to do nothing man...take a look at my cousin..he´s broke, don´t do shit!
MA5kIn3
MA5kIn3
snarerush:

Tror sgu ikke du skal satse på, at det er Aphex selv der har mixet sit nummer... det er bare en eller anden tumpe med Reason eller Reaktor der har mixet det og lagt det ud på det nettet hvorefter at have kaldt sig for Aphex

www.myspace.com/maskine
thewazzup
thewazzup
Goldie Lookin Chain - Half Man Half Machine

Elsker dem, alt for nice

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!