Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Musik når du gamer?

nikostar
nikostar
Hey gamers!

Vil gerne hører, hvad i sidder og hører når i game diverse spil?
Så jeg kan få fyldt, godt op på min playliste!

Awesomeness
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Spillets soundtrack

Iron Maiden, Red Fang, Baroness, D-A-D og The Cure til NFS: Hot Pursuit, dengang jeg stadigvæk spillede det spil.

Spis grønt, for klimaets skyld.
oliman22
oliman22
Eagles of death metal, Eminem, Korn, Black sabbath, Rammstein, Rolling stones, Whitesnake, System of a down, Aerosmith, Nirvana, Nickelback, Coldplay, Elena Siegmann, Kiss, D-A-D, Dizzy Mizz Lizzy, Avenged Sevenfold, Guns & Roses, Metallica, Halestorm og Paramore.

Når jeg spiller online.

Kan godt skrive specifikke numre hvis det skal være.

https://www.youtube.com/watch?v=yg-TqEFYcfM
Thor86
Moderator
Thor86
Faktisk bliver jeg ofte forstyrret når jeg hører musik, hvis jeg spiller samtidig. Fx til FIFA mister jeg koncentrationen hvis jeg hører musik, selvom det kunne være fedt at høre Metallica, Zeppelin osv til. Men jeg begynder kegle rundt fordi jeg pludselig sidder og synger/nynner med og følger takten til musikken. Det er simpelthen alt for meget multitasking til mig.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
Lee West
Lee West
Citerer The Pez Dispenser:
Spillets soundtrack

Dette. Hvorfor ikke høre det musik som er tænkt til oplevelsen?

Ellers vil jeg gerne høre, hvilken musik I hører når I ser film.

:)
oliman22
oliman22
Citerer Lee West:
Dette. Hvorfor ikke høre det musik som er tænkt til oplevelsen?

Fordi der i de fleste online spil ikke er noget soundtrack.

https://www.youtube.com/watch?v=yg-TqEFYcfM
Aalborg
Aalborg
Citerer Lee West:
Hvorfor ikke høre det musik som er tænkt til oplevelsen?

har du hørt musikket til Stroker 64???

"let røven og gør noget"
The Pez Dispenser
The Pez Dispenser
Citerer Lee West:

Well... Slayer obviously^^.

Går godt til The Sound of Music

Spis grønt, for klimaets skyld.
Lee West
Lee West
Oli din definition af online-spil er ret afgrænset så, og er ikke hvad OP spurgte om udelukkende i øvrigt. Så pak bare Kloge-Oli sammen.

Citerer The Pez Dispenser:
Citerer Lee West:

Well... Slayer obviously^^.

Går godt til The Sound of Music

Citerer Aalborg:
Citerer Lee West:
Hvorfor ikke høre det musik som er tænkt til oplevelsen?

har du hørt musikket til Stroker 64???

God pointe.

Nå beklager lidt off topic. Back to business.

:)
Psykocyber
Psykocyber
For det meste bare spillets musik. Men nogengange i f.eks. SC2 sætter jeg noget andet musik på i baggrunden fordi det godt kan blive lidt ensformigt.

SuperfreakDK
SuperfreakDK
høre også oftes det musik som er tiltænkt spillet... andre gange intet musik, det ikke altid lige smart og have for meget andet lyd på end de fodtrin og skud som er i spillet BF3 f.eks. er det rart og kunne høre ordentlig hvor folk kommer fra

manick_dk på PS3 og TDA Manick on Xboxlive
AsukasTwin
AsukasTwin
Høre aldrig musik, mens jeg spiller, men det er mest pga. et princip om ikke at have flere apparater tændt end højst nødvendigt.

Math101
Math101
Jeg hører næsten heller aldrig musik når jeg gamer.

Det er kun musikken/lyden fra spillet som jeg lytter til

Rock N Roll will never die
The_Dude
The_Dude
Spillets soundtrack, hvad ellers ?

Dem der hører andet musik end soundtracket er sikkert også dem der ser film på skærm 2, har 15 forskellige programmer og 27 forskellige hjemmesider åbnet ud over :p

Y can't metroid crawl ?
Xalio
Xalio
Citerer The_Dude:
Dem der hører andet musik end soundtracket er sikkert også dem der ser film på skærm 2, har 15 forskellige programmer og 27 forskellige hjemmesider åbnet ud over :p

Helt korrekt. Hvem gider dog også lytte til Alio Dies "Aura Seminalis" imens der hoppes rundt på Venedigs bygninger i Assassins Creed, eller lytte til Agallochs "Pale Folklore" samtidig med man går rundt og udforsker en dunkel grotte i Oblivion? Ingen. Hvert fald ikke seje mennesker.

Math101
Math101
Citerer Xalio:
Helt korrekt. Hvem gider dog også lytte til Alio Dies "Aura Seminalis" imens der hoppes rundt på Venedigs bygninger i Assassins Creed, eller lytte til Agallochs "Pale Folklore" samtidig med man går rundt og udforsker en dunkel grotte i Oblivion? Ingen. Hvert fald ikke seje mennesker.

Så man er kun et sejt menneske hvis man hører alt andet spillets soundtrack og ellers bare er en hipster?

Give me a break

Rock N Roll will never die
Xalio
Xalio
Citerer Math101:
Så man er kun et sejt menneske hvis man hører alt andet spillets soundtrack og ellers bare er en hipster?

Argumenterede for det modsatte. :/

Ak-master
Ak-master
Jeg har lige købt WRC FIA World Rally Championship som en del af en indie bundle, og det spil kræver virkelig separat musik, da der faktisk ikke rigtigt er noget, når man kører, tror jeg.

I Beat Hazard hører jeg bl.a. også mit eget musik.. *host*

This post is 99% beef and the rest exaggeration
Missing Avatar
Cisplatin
Tjaeh, jeg plejer at høre mine cd'er i alfabetisk rækkefølge imens jeg spiller Gran Turismo

Sådan har det været siden det første Gran Turismo

Eller rettere, jeg hører mine cd'er i alfabetisk rækkefølge, men så skal jeg have noget at lave imens jeg hører dem og der passer Gran Turismo perfekt ind.

Spillet kræver et minimum af opmærksom når man kører og så keder man sig ikke imens man sidder og synger med.

Kan ikke rigtigt komme på andre spil, hvor den kombination spiller lige så perfekt.

A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS
Suduki
Suduki
Jeg lider af permanent tinnitus, så vil helst holde lydene på et minimum, for ellers får jeg bare hovedpine.

Take a chill pill.
Hyuuga
Hyuuga
eneste spil hvor jeg køre musik som ikke er fra spillet er WoW og Diablo .. efter et par timer med de spil har man hørt lydene og musikken rigeligt

If it's true that MGS4 is using 50gbs of a Blu-ray disk then how would it be playable on the 40gb ps3?
Thor86
Moderator
Thor86
Citerer Hyuuga:
eneste spil hvor jeg køre musik som ikke er fra spillet er WoW og Diablo .. efter et par timer med de spil har man hørt lydene og musikken rigeligt

Det er faktisk lidt pudsigt, jeg ved ikke om det er fordi jeg totalt abstrahere fra musikken, men jeg lægger ikke særlig meget mærke til den i Diablo. Jeg synes den er forholdsvis anonym, men jeg kan godt lide spille med lyd på i Diablo. Jeg tror det er for høre når jeg dræber monstre.

Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
The_Dude
The_Dude
skal også have lyd på Diablo. Det lyder så fedt når man slår og de smadres.

i WoW har jeg altid spillets lyd og musik også. Det er lavet for at sætte stemning og det gør det

Y can't metroid crawl ?
Stampe128
Stampe128
Det er sjældent jeg hører andet end spillet soundtrack, mens jeg spiller.
Men det hænder, at jeg hører noget Neil Young eller Pink Floyd, mens jeg grinder i et rollespil.

ShadoWFurY120
ShadoWFurY120
Når jeg gamer MMOer eller spil som Diablo, sætter jeg altid noget musik på.

Musik som:
Arch Enemy, Eskimo Callboy, Emmure, Essence, Scar Symmetry, The Fall of Troy osv.
Som i nok gættede, ja noget musik i genren: Metalcore, Death Metal, Melodic Death Metal osv ^^

Hvis jeg spiller spil som Battlefield, Call of Duty, eller spil generelt som man spiller single player campaign, så har jeg ikke musik kørende ^^

The cake is a lie?! Nop

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!