Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Musik når du gamer?

alexander452
alexander452
hører nok for det meste disturbed, five finger death punch, system of a down. miracle of sound/music

Motorsav er den bedste måde at spare ammunition.
Elias11
Elias11
Til AC serien ville selv en kaffe maskine eller en tørretumbler være mere inspirerende at høre på. Det genere mig grænseløst at der er så lidt baggrunds musik.

Så alt andet lyd end tv'et er mit svar til den serie

Aalborg
Aalborg
Jeg bliver tit træt af soundtrack i spil... så har jeg som regl min playliste på spotify kørende.. en blandet landhandel af 80'er hits og gammel musik fra 30'erne og 40'erne som jeg ikke kan finde andre steder

"let røven og gør noget"
lilleblake
lilleblake
Jeg hører kun musik når jeg grinder i WoW eller D3. Jeg hører hele albums igen og igen. Lige pt er death's sound of perseverance i mine hørebøffer, ellers er det Britneys albums fra blackout frem til circus.

Born to game, forced to work...
BumZen
BumZen
Jeg hører spillets soundtrack. Kun med sportsspil og spil som Civilization hører jeg andet musik. Og det kan være hvad jeg har lyst til i øjeblikket. Som i et enhver andet givent scenarie.

Der er dog INTET mere belastende end folk der går online, tænder for headsettet og hører deres elendige musik så alle kan høre det. Ja, de kan mutes, men det er attituden der er belastende.

From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest)
Ak-master
Ak-master
Citerer lilleblake:
Britneys albums fra blackout frem til circus.

Der er da ikke nogle udgivelser mellem dem? Men du kan vel mene, at du hører de to albums i den rækkefølge?

Jeg prøver at vænne mig lidt af med at høre eget musik, da det godt kan tage mig ud af spillets univers. Primært kun når jeg spiller igennem længere eventyr dog.
Når jeg så hører eget musik, er det tit noget nyt, men ellers kan jeg finde på at smide noget Pink Floyd på. Hele albums som regel.

This post is 99% beef and the rest exaggeration
Aurain
Aurain
I multiplayer spil som Team Fortress 2, hvor musikken er nærmest ikke-eksisterende, finder jeg mit eget musik frem. Det gør jeg også nogle gange i horror-spil, hvis stemningen i spillet bliver lige uhyggeligt nok. ^^
Men derudover har jeg for det meste spillets soundtrack kørende.

Purr purr purr~! I'm a little ball of fur~!
jalokin
jalokin
Når jeg spiller spil som League of Legends smider jeg altid min YouTube playlist på. Den indebærer lidt af hvert, men primært Daft Punk bliver hørt. Har desuden nogle af de mere poppede sange herpå, som fx Gangnam Style, Sexy and I know it etc.

Hører dog kun musik i spil som ikke har vigtige lyde, eller blot kedelige soundtracks. Dvs jeg hører ikke musik hvis jeg spiller FPS, da jeg godt vil vide hvor fjenderne/fjenden er.

My name is Guy... KarateGuy
Missing Avatar
QueGong
Jeg plejer for det meste at høre Rage Against The Machine, Avenged Sevenfold, The Devil Wears Prada osv.

GOW_VINTHER
GOW_VINTHER
Hører kun mit eget musik i spil som Civilization, Diablo og MMOs. Dem hvor det godt kan blive ret ensformigt i længden. I Civilization og lignende bliver det tit noget stille og afslappende, mens det ofte er rock i dem som Diablo.

Tillagt 2013-03-06 20:02:
Citerer BumZen:
Der er dog INTET mere belastende end folk der går online, tænder for headsettet og hører deres elendige musik så alle kan høre det. Ja, de kan mutes, men det er attituden der er belastende.

Word!

Shit happens...
Flandre
Flandre
Det kommer an på hvilket spil, jeg spiller.

Når jeg spiller Mario Kart DS/7, så lytter jeg til Muse, Foo Fighters, The Hives og forskelligt italodance-musik, når jeg spiller Sonic Rush, så lytter jeg til Kasabian, og når jeg er på jagt efter shiny pokémoner i Pokémon Diamond, så lytter jeg til Mew, Red Hot Chili Peppers og Radiohead :3

You will find your flow when you go robot ✧・゚:* \(◕ヮ◕)ノ

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!