Dansk
Gamereactor
nyheder

Forvent færre "World Premieres" ved årets Game Awards

Arrangør Geoff Keighley forklarer hvorfor den del af konceptet er blevet skåret kraftigt ned.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Både Microsoft og Game Awards har tidligere forsøgt at skabe spænding ved at markedsføre deres afsløringer som "World Premieres", som efterhånden er blevet en slags stående joke i branchen. Netop derfor har arrangør og vært Geoff Keighley tænkt sig at skære kraftigt ned på antallet af disse ved årets Game Awards.

Under en Q&A på Twitch (via VGC) siger Keighley at hele ideen med en "world premiere" er blevet en kende udvandet:

"I don't know [if there will be the same amount]. I haven't counted, honestly. I think around the same, but I don't know... also, what is a world premiere? Actually, you'll see this year, we often put up those cards, 'world premiere, world premiere'... we're kind of moving away from that, just because everything's kind of, 'is it a first look? Is it an announcement?' etc. So we just treat it all as great game content."

Det lyder som en meget fin måde at skabe bedre samhørighed i stedet for at skulle "brande" alting, eller hvad?

Forvent færre "World Premieres" ved årets Game Awards


Indlæser mere indhold