Dansk
Gamereactor
nyheder
Amnesia: The Dark Descent

Frictional Games forklarer gys

Amnesia-skaber lister 10 punkter

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

At skabe gys i spil (og andre medier, for den sags skyld), er ikke udpræget nemt. Ofte bliver det forudsigeligt, clichéfyldt eller bare direkte tåbeligt.

Men Frictional Games ved hvordan man gør, hvilket de har bevist med deres gennemuhyggelige Amnesia: The Dark Descent. Studiets Thomas Grip har nu lavet en liste over 10 ting, man mener kan tage gyserspil til næste niveau.

Her nævnes ti faktorer som tempo, tvivl, åbne spilverdener med mere. Interessant læsning, synes vi: 10 måder at gøre gyserspil bedre.

Amnesia: The Dark Descent

Relaterede tekster

Amnesia: The Dark DescentScore

Amnesia: The Dark Descent

ANMELDELSE. Skrevet af Lasse Borg

Lasse Borg griber chancen for et godt gys i Frictional Games nyeste. Læs om den uhyggelige oplevelse i anmeldelsen af Amnesia: The Dark Descent.

Amnesia: The Dark Descent

Amnesia: The Dark Descent

PREVIEW. Skrevet af Lasse Borg

Lasse prøvespiller Frictional Games´ kommende førstepersons survival horror-spil, Amnesia: The Dark Descent. Læs om turen her...



Indlæser mere indhold