Dansk
Gamereactor
nyheder
Gears of War: E-Day

Gears of War: E-Day vil fokusere langt mere på horror

De vil genskabe tonen fra de første spil i serien.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Gears of War-serien blev skabt i samspil mellem cover-baseret action og en mere horror-præget tone. Sidstnævnte fortog sig med tiden, men den ønsker udvikler The Coalition nu at genskabe med det kommende Gears of War: E-Day.

I et interview med IGN fortæller Brand Director Nicole Fawcette at deres primære mission er at lave noget der er uhyggeligt.

"For us, it's like a what-if story. What if the ground opened up and monsters came out? Yeah, it's set on a fictional, other planet, but there are very human reactions and stories we get to tell. To do that, we need to be able to tell a story that feels like a horror story."

De fortæller desuden at hele spillet kun foregår over et par dage, og vil have en mere melankolsk tone generelt, som det bliver tydeligt for Seras indbyggere hvad der sker under E-Day.

Gears of War: E-Day

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold