Dansk
Gamereactor
nyheder
Hellgate: London

Hellgate: London

Problemer ved helvedes porte

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

"Arbejdet er deprimerende lige for tiden" Sådan starter et nyt citat fra en af programmørerne bag det fejlplagede Hellgate: London.

Hellgate: London var et af de spil som undertegnede og legioner af andre ligesindede Diablo fans, havde ventet med længsel på. Utallige katastrofale fejl og uopfyldte løfter betød dog at Hellgate havde en hård kamp foran sig, hvilket nu er hvad Guy Somberg, programmør hos Flagship Studios har blogget om.

Han skriver:
"Arbejdet er deprimerende lige nu. Se bort fra at spillet ikke er lige så populært som vi havde håbet på. Se bort fra at der nu eksisterer et udtryk der kaldes "Flagshipped" som betyder at et firma lover dig for meget, og bag efter giver dig fingeren. Se bort fra at de fleste fora er befolket af mennesker som ikke laver andet end at brokke sig, og snakker om hvor meget spillet stinker. Og se bort fra at selv spillere gør det samme i spillet.

Han fortsætter:
"Hvorfor er arbejdet deprimerende? (borset fra alle de deprimerende ting, mener jeg). Grunden er at folk forlader firmaet. De forlader firmaet i spandevis."
"Som det ud lige nu, bliver jeg sikkert den sidste programmør fra det originale hold, som stadig arbejder på Hellgate, og jeg har hørt rygter om at også andre programmører og grafikkere overvejer at sige op".

Moralen hos Flagship lyder til at være helt i bund, og selvom Hellgate. London er blevet kraftigt forbedret siden det blev udgivet, er spørgsmålet om denne udvandring af de ansatte vil betyde enden på nyheder og rettelser til Hellgate universet.

Hellgate: London
Hellgate: London
Hellgate: London

Relaterede tekster

Hellgate: LondonScore

Hellgate: London

ANMELDELSE. Skrevet af Nicolas Elmøe

London har aldrig været mere kedelig. Nicolas har spillet Bill Ropers ambitiøse projekt - og han er skuffet...



Indlæser mere indhold