Dansk
Gamereactor
nyheder
Saros

Housemarque CEO: "Saros kunne ikke være blevet lavet hvis vi stod alene"

Uden Sony kunne det kommende spil simpelthen ikke blive lavet.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Bør studie direkte afsøge at blive opkøbt af platformindehavere, og hvis ja, hvad er fordelene - og ulemperne? Det er nok for individuelt til at kunne sige noget bredt om, men spørger du finske Housemarque, så tillader det at være et førstepartsstudie hos Sony at de netop kan kaste sig over mere ambitiøse projekter som det kommende Saros.

I et interview med finske Helsingin Sanomat (via Wccftech) siger Housemarque CEO Illari Kuttinen at de godt nok skulle rette lidt til for blandt andet at passe ind i Sonys HR-ramme, men at den økonomiske sikkerhed der hører med virkelig er det værd.

Saros' budget er åbenbart meget lig det man finder i Alan Wake 2, altså cirka €70 millioner, som dog virkelig ikke er lige så meget som eksempelvis The Last of Us: Part II har kostet at producere.

Vi ved meget lidt om Saros, men alt tyder på at det er en slags spirituel efterfølger til Returnal.

HQ
Saros

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold