Dansk
Gamereactor
nyheder
It Takes Two

It Takes Two havde oprindeligt en meget mørkere vision

Hazelight har delt nogle ikke før sete konceptbilleder fra de tidlige dage af produktionen.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

It Takes Two var en stor succes for Josef Fares og hans studie Hazelight, ikke mindst takket være en unik co-op idé, der gav konceptet et spark opad. Den charmerende sitcom-opsætning hjalp også, selvfølgelig, men det ser ud til, at dette ikke var så ligetil, som man kunne tro.

Via Instagram deler Hazelight nu tidlige konceptkunst fra It Takes Two (oprindeligt kaldet Project Nuts), og det var tydeligvis ment til at være betydeligt mørkere end det eventyr, vi til sidst fik. Studiet skriver:

"As you can see in these extremely early concept images the game was... quite darker than it turned out in the end. Actually, a certain part of that darker legacy stuck around until very late in development. But more on that later.

As Josef Fares, our ever-wise Creative Director, use to say: Sometimes the game tells us where it wants to go."

Du kan se billederne her:

It Takes Two

Relaterede tekster

It Takes TwoScore

It Takes Two

ANMELDELSE. Skrevet af Martin Lindgaard Svane

It Takes Two er Hazelights næste kooperative eventyr, som blander indlevende historiefortælling med fortræffeligt banedesign og unikt kooperativt gameplay.



Indlæser mere indhold