Dansk
Gamereactor
nyheder
Landmark

Landmark - rollespillets udvikling

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Landmark var en ide der skulle give spillerne adgang til de værktøjer der blev brugt til at bygge den næste version af det 15 år gamle MMO, og var således planlagt at være en legefuld online-verden helt adskilt fra EQN. Det gav med andre ord alverdens spillere muligheden for at se hvad SOE var i gang med at bygge.

Et eller andet sted i forløbet ændrede det hele sig. Spilleren blev skaberen, udvikleren blev observatøren. Landmark-holdet blev vist ting som de ikke anede deres værktøjer var i stand til.

"Everquest Next" er gået fra at være "bare" et rollespil med solide værktøjer til nu at hedde Landmark og tilbyde frihed som vi kender det fra Minecraft. Vi talte med produceren Terry Michaels om spillet.

HQ

Relaterede tekster

Landmark udkommer til juni

Landmark udkommer til juni

NYHED. Skrevet af Mikael Jensen

Sandbox-modulet Landmark er på trapperne, og udkommer til næste måned. Landmark var oprindeligt et modul til MMORPG-spillet Everquest Next før lukningen, hvor modulet...

Landmark

Landmark

PREVIEW. Skrevet af Gillen McAllister

"Vi laver ikke Photoshop: The MMO" - SOE har store planer for Landmark...

Landmark - rollespillets udvikling

Landmark - rollespillets udvikling

NYHED. Skrevet af Lee West

Landmark var en ide der skulle give spillerne adgang til de værktøjer der blev brugt til at bygge den næste version af det 15 år gamle MMO, og var således planlagt at...

Landmark - interview med David Georgeson

Landmark - interview med David Georgeson

NYHED. Skrevet af Lee West

Everquest Landmark hedder nu kun Landmark. Vi satte os ned med SOE's David Georgeson for at tale mere om det ambitiøse MMO. Penge, trolde og indhold er på menuen....



Indlæser mere indhold