Dansk
Gamereactor
nyheder
Lost Odyssey

Lost Odyssey

Manglende innovation var meningen

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Hvis du har fået det nyeste Gamereactor blad endnu, har du muligvis også læst Martins anmeldelse af det stort opsatte rollespil til Xbox 360 Lost Odyssey. En af de ting Martin efterlyste var specielt ønsket om at der skulle være pillet lidt mere ved den typiske japanske rollespils formular, og det er åbenbart en kritik udvikleren har hørt flere gange.

Hironobu Sakaguchi, som også er faderen til Final Fantasy serien, har således udtalt at meningen med Lost Odyssey ikke var at innovere, men i stedet at fortælle en stærk historie, hvilket han bedst kunne gøre ved at bruge de værktøjer som han altid har brugt i sine spil.

Savner du et gammeldags rollespil at fordre maskinen med, er Lost Odyssey i handlen på Fredag.

Relaterede tekster

Lost OdysseyScore

Lost Odyssey

ANMELDELSE. Skrevet af Martin B. Larsen

Indtag rollen som den udødelige Kaim i Mistwalkers og Microsofts seneste satsning. Martin har været på eventyr...



Indlæser mere indhold