Gamereactor Danmark. Se de seneste trailere og friske interviews fra de største spil-messer i verden. Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Gamereactor
nyheder
The Legend of Zelda: Skyward Sword

Miyamoto om Skyward Sword

Tre års udviklingstid er mere korrekt

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Historierne har været mange om hvordan arbejdet på det nyeste Zelda-eventyr har været et af de største projekter Nintendo nogensinde har givet sig i kast med, og således skulle et 100 personer stort hold angiveligt have arbejdet på det i knapt fem år, hvis man skulle tro en tidligere historie.

Nu fortæller Miyamoto dog på nærmest jysk manér, at man lige skal slå lidt koldt vand i blodet og at arbejdet på spillet mere realistisk har været tre år. Det er 1Up der har oversat et interview fra Famitsu hvori det lyder:

"I did say it was five years, but the first two of those were spent with assorted experimentation, so essentially it was three years. We went through kind of a long experimentation period, I suppose," 

Og han uddybede:

"When you have a development period of five years, it's often the case that around two of those years wind up being completely wasted effort. With this game, though, I think all the work that everyone put into this project gets fully seen in the final product,"

The Legend of Zelda: Skyward Sword
The Legend of Zelda: Skyward Sword
The Legend of Zelda: Skyward Sword
The Legend of Zelda: Skyward Sword

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold