Dansk
Gamereactor
guide
Monster Hunter: Wilds

Monster Hunter: Wilds: hvad skal man gøre efter rulleteksten rulle og liste over kapitler

Alle kapitler i Monster Hunter: Wilds og hvad skal man gøre efter rulleteksterne: hvor stor er post-game?

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Monster Hunter: Wilds har en usædvanlig novelletilstand sammenlignet med tidligere titler i serien, såvel som de fleste JRPG'er. Der er stor sandsynlighed for, at du når slutningen af historien om 12-15 timer, hvilket kan få dig til at spekulere på, hvad du skal gøre næste gang... og om det er det værd at fortsætte med at spille. Efter vores mening er det ikke kun det værd: de bedste dele af spillet kommer efter.

For at være ærlig, selvom spillet er stort, og der er nye monstre og historiebeats, er det ikke noget game breaker: der er ingen nye miljøer efter rulleteksterne - ja, bortset fra én, og den er lille. Der er nye monstre, og sværhedsgraden stiger eksponentielt (med Tempered Monsters ), såvel som antallet af ting, du kan lave (High Rank rustning og Artian rustning og våben ).

Vigtigst af alt, når spillet beder dig om at "Undersøg regionerne og hæv din HR", vil du gå ind i det spilloop, der har kendetegnet serien siden starten: kig efter nye våben og rustninger at fremstille, se hvilke materialer du har brug for, og hvilke monstre de kommer fra, og lav missioner på jagt efter det monster. Flere gange, hvis det er nødvendigt. Så vil du være bedre egnet til at bekæmpe hårdere monstre. Eller hjælp en ven med at gøre alt det online.

Monster Hunter: Wilds
Dette er en annonce:

Monster Hunter: Wilds: alle kapitler og HR-nivellering

Den mest sandsynlige tvivl, du vil have under Monster Hunter: Wilds hovedhistorien efter at have set rulleteksterne, er, hvor lang tid det tager at slå den, og hvor mange kapitler har den. I alt er der seks kapitler i spillet, og for at se hovedkreditterne skal du kun afslutte de første tre. Du vil afslutte Kapitel 1-3 med HR (Hunter Rank) 8.

Bare rolig, på grund af hvordan spillet begrænser din HR efter historiemissioner, vil du begynde at øge din HR meget hurtigere efter de første tre kapitler. Historien anses for at være komplet, når du når HR 40.

Det er dog lidt vildledende, da de sidste tre kapitler har meget lidt historieindhold og endnu færre mellemsekvenser. Hvis du vil se spillet kun for historien og karaktererne, vil du ikke gå glip af noget større efter de første tre kapitler. Med andre ord, hvis du holder op med at spille der, vil du have en god forståelse af, hvad spillet har at byde på.

Hvis du vil holde længere, er det fordi du vil engagere dig mere i spillets mekanik og ikke er bange for længere og hårdere kampe. Kapitlerne 4-6 vil mange gange bede dig om blot at "Udforsk regionerne og øge din HR", hvilket betyder, at du har frihed til at udføre de quests og jagter, du ønsker for at øge din HR, som nu er ubegrænset.

Dette er en annonce:

Kapitel 4: Du starter med HR 8, og der er nye historiemissioner, når du når HR 15 og HR 20.
Kapitel 5: Du starter med HR 22, og der er nye historiemissioner, når du når HR 32 og HR 34
Kapitel 6: Du starter med HR 37, og du når den sidste historiemission på HR 40

Efter kapitel 6 kan du blive ved med at øge din puls uden flere lofter. Der er nye sidemissioner, men forvent ikke nye monstre. Nå, bortset fra de nye monstre, der vil blive tilføjet gennem DLC i de kommende måneder og sandsynligvis år.

Monster Hunter: Wilds

Relaterede tekster

Monster Hunter: WildsScore

Monster Hunter: Wilds

ANMELDELSE. Skrevet af Alberto Garrido

Capcoms mest ekspansive kapitel i den legendariske serie ekspanderer konceptet, og gør det hele lidt mere tilgængeligt.



Indlæser mere indhold