Dansk
Gamereactor
nyheder
Avowed

Næsten alle quests i Avowed kan startes på forskellige måder

De fokuserer her direkte på fleksibilitet i stedet for størrelse.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Der findes stadig nogen der bare vil have så store spilverdener som muligt, men særligt de seneste år lader der til at være et voksende behov for verdener der i stedet er tætpakkede, og tilbyder fleksibilitet og mere meningsfuld opdagelse.

Noget tyder på at Avowed kommer på det helt rigtige tidspunkt, for selvom det ikke har den største verden, så vil spillet opføre sig som et ægte "RPG". Det kan blandt andet mærkes på spillets quest design, hvor man angiveligt kan starte stort set samtlige quests spillet tilbyder på flere forskellige måder.

I et interview med GamesRadar fortæller Obsidian-udvikler Berto Ritger dette:

"You can do things out of order and pick up items and give them to people that want them, or kill a character or whatever, like, you can play things out of order. You can come at a dungeon or vice versa, from a different direction than you normally would. And we want you to be able to do that just based on however you naturally progress through the world. We want to just constantly foster that sense of exploration, wanderlust and just getting lost pleasantly."

Spillet landeres den 18. februar.

Avowed

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold