Dansk
Gamereactor
nyheder
God of War: Ragnarök

God of War: Ragnarök bliver også en lang ubrudt sekvens

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Hvis der er noget Sony Santa Monica blærede sig med, da de udviklede God of War, så var det at for at forøge den filmiske kvalitet af oplevelsen, så er hele spillet én lang ubrudt sekvens, hvor der aldrig klippes. Sådan bliver det også i den kommende efterfølger.

I en relativt kort besked via Twitter siger Santa Monicas Matt Sophos, at efterfølgeren er "One, unbroken shot like 2018," så du kan forvente en lignende opsætning der.

Han blev stilt en masse tekniske spørgsmål efterfølgende, eksempelvis om det bliver muligt at spille i 60fps, men det er endnu ikke afklaret.

Du kan se den nyeste trailer herunder.

HQ
God of War: Ragnarök

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold


Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.