Dansk
Gamereactor
nyheder

Jade Raymond sigter efter PS5-spil der fylder en terabyte

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Jade Raymond droppede Google Stadia for noget tid siden for at forme sit eget studie, Haven, og de arbejder nu på et PS5-eksklusivt spil, som vi endnu ikke ved noget om. Men én ting er sikkert, og det er at ambitionsniveauet er skyhøjt.

For nylig talte Raymond lidt om projektet til GamesIndustry, og her afslørede hun at det er målet at skabe et spil der fylder "en terabyte". Hun taler nok mere i overført betydning om bedre grafisk kvalitet, og store verdener med masser af detaljer, men stadig.

"And when it comes to really ambitious games and the PS5 and what it can do, and you're trying to achieve this next-level quality visually, and you have an art director like Raphael Lacoste, and you have these ambitions. You need to think: What does it mean to support the first terabyte game? What does it mean to support this level of data? All of these things that we learned to make game streaming of this generation possible, are interesting to reach the next-level of quality. So there are quite a few things that we have learned [at Google] that we are applying our tech stack."

Præcis hvad det er hun er ved at lave, om det bliver meget eksperimenterende, eller om hvorvidt der er tale om noget mere klassisk, ja det ved vi ikke endnu.

Jade Raymond sigter efter PS5-spil der fylder en terabyte


Indlæser mere indhold


Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.