Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

LIVE
HQ
logo hd live | Rocket League
See in hd icon
Dansk
Gamereactor
nyheder
Diablo II: Resurrected

Diablo II: Resurrecteds server-problemer forårsages åbenbart af gammel kode

Abonner på vores nyhedsbrev her! - Få info om julekalenderen

* Påkrævet felt
HQ

På klassisk Blizzard-maner har Diablo II: Resurrected været plaget af server-relaterede problemer, og trods mange opdateringer har de ikke formået at stabilisere problemet. Men hvorfor er det her opstået overhovedet? Blizzard selv siger at det skyldes såkaldt "legacy code".

I en længere forklaring på spillets forum fortæller Community Manager, Adam Fletcher, at det både er serverne, men at også at infrastrukturen åbenbart ikke kan holde til så mange spillere.

"In 2001, there wasn't nearly as much content on the internet around how to play Diablo 2 'correctly' (Baal runs for XP, Pindleskin/Ancient Sewers/etc for magic find, etc). Today, however, a new player can look up any number of amazing content creators who can teach them how to play the game in different ways, many of them including lots of database load in the form of creating, loading, and destroying games in quick succession. Though we did foresee this—with players making fresh characters on fresh servers, working hard to get their magic-finding items—we vastly underestimated the scope we derived from beta testing."

Det er lidt sjovt at Blizzard ikke har kunne forudse hvordan spillerne ville tilgå spillet, men de arbejder tydeligvis på opdateringer.

Diablo II: Resurrected

Relaterede tekster

Diablo II: ResurrectedScore

Diablo II: Resurrected

ANMELDELSE. Skrevet af Claus Larsen

Claus har taget et smut til Tristram for at se om hvorvidt restaureringen af en absolut klassiker er succesfuld.



Indlæser mere indhold