Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Gamereactor
nyheder
Halo Infinite

Halo Infinite får Ray Tracing - efter lanceringen

Abonner på vores nyhedsbrev her! - Få info om julekalenderen

* Påkrævet felt
HQ

Halo Infinite har været længe undervejs, men nu nærmer lanceringsdagen den 8. december sig med hastige skridt. For at få spillet ud i tide til julesalget har udvikleren 343 Industries dog valgt at udgive spillet i etaper, og spildele såsom kampagne co-op og Forge Mode bliver først tilføjet i senere opdateringer.

Det samme gør sig også gældende for Ray Tracing, der i en ny blog-opdatering beskrives som en "topprioritet" efter den indledende lancering.

"We're looking forward to working closely with AMD to bring raytracing to Halo Infinite. Raytracing is one our top development priorities post-launch and look forward to sharing more soon."

Netop samarbejdet med chipproducenten AMD vil ifølge 343 Industries løfte spillets PC-version til ny højder:

"For over two years, we've been working closely with AMD to make Halo Infinite a spectacular experience for PC players. Working with AMD helped us make game title optimizations that benefit a vast range of hardware and device endpoints."

Opdateringen handler specifikt om PC-versionen, men det må formodes, at Halo Infinite også får tilføjet Ray Tracing på Xbox Series S/X.

Halo Infinite

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold