Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Gamereactor
nyheder
Halo Infinite

343 siger at Halo-forsinkelse var "doing the right thing for players"

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

I ved hvad Shigeru Miyamoto siger; "et forsinket spil er godt når det udkommer, men et forhastet spil er dårligt for altid", og det er heldigvis et mantra som de fleste udviklere sværger til. Om ikke andet mente 343 Industries det passende at forsinke spillet et helt år, og de holder nu fast i at det virkelig var den rigtige beslutning.

I et interview med IGN siger studiechef Joseph Staten, at de er direkte stolte af at have forsinket spillet, og at de ved at det var den rigtige beslutning:

"[There was] a huge amount of pressure to stay the course. I think a really wonderful example of Xbox leadership doing the right thing for our fans, doing the right thing [...] for players, even though it hurt them, even though there were costs associated with that. It was 100% a player-first decision, and I'm so proud of the studio and Xbox for making that decision."

Spillet er nu lige om hjørnet, og multiplayer-komponenten er faktisk allerede tilgængelig via en beta.

Halo Infinite

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold