Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Gamereactor
nyheder
Elden Ring

FromSoftware følte ekstra meget pres om at levere grafisk med Elden Ring efter Demon's Souls på PS5

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

FromSoftware designede og udgav det originale Demon's Souls for mange, mange år siden, men sidste år brugte studiet Bluepoint deres tekniske ekspertise til at kreere et banebrydende visuelt remake af spillet, som så sandelig er det flotteste spil fra det univers til dato.

Faktisk er spillet så flot, at det for alvor har lagt pres på grafikholdet bag det kommende Elden Ring. I et interview med EDGE fortæller instruktør Hidetaka Miyazaki følgende:

"Yes, I'm pretty sure our graphics-creation staff felt that pressure more than anyone else. And not just with Elden Ring, but with all the games we make. Graphical fidelity is not something we put as the top priority. What we ask for on the graphics side depends on the systems and requirements of the game itself, and it takes less priority compared to the other elements of development."

Elden Ring ser nu ret flot ud, synes du ikke? Du kan se den seneste trailer herunder.

HQ
Elden Ring

Relaterede tekster

Elden RingScore

Elden Ring

ANMELDELSE. Skrevet af Stefan Briesenick

Ventetiden er endelig overstået, og FromSoftware byder nu velkommen til Tarnished Souls-fans. Her er The Lands Between.



Indlæser mere indhold