Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Gamereactor
nyheder
The Callisto Protocol

Studiet bag The Callisto Protocol studerede "real-life gore"

Mon det har været sjovt for de ansatte?

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

The Callisto Protocol står til at blive et meget, meget voldeligt spil, og det er særligt den virus der spreder sig tværs over rumstationen der forvandler de syge til nogle ret... klamme monstre. Og for at kunne skabe så realistiske monstre og klamme detaljer som muligt, så måtte holdet bag studere hvad der beskrives som "real-life gore".

Ja, det lyder ret vildt. I et interview med PCGamesN fortæller instruktør Glen Schofield følgende:

"We've found ourselves looking at a lot of real-life examples of horror and gore. While these were a lot less fun to research, it was some of the most memorable and valuable content when it came to creating realistic visuals and experiences."

Nu kender vi ikke til arbejdsforholdene hus Striking Distance, men det skal siges at ansatte hose Mortal Kombat-studiet Netherrealm tidligere har haft samme praksis, og har beskrevet det som traumatiserende.

The Callisto Protocol

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold