Gamereactor Danmark. Se de seneste trailere og friske interviews fra de største spil-messer i verden. Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Gamereactor
nyheder

EA CEO slår fast at singleplayer-spil er en "meget vigtig" del af portefolien

Det er lidt af en kovending, ikke sandt?

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

EA har tidligere haft en ret bizar tilgang til singleplayer-spil. De kastede sig frådende over Live Service-modellen for en del år siden, og har overfor investorer sågar kaldt hele ideen om udelukkende singleplayer-spil for "død". De lader dog for alvor til at være vendt på en tallerken, og betragter nu netop den slags spil som "meget vigtige" for virksomhedens ve og vel.

For nylig afholdte de deres kvartalsmøde (via VGC), og her slog CEO Andrew Wilson fast, at singleplayer-spil spiller en ligefrem afgørende rolle for EA fremadrettet:

"And as we think about single-player games, we think it's a really, really important part of the overall portfolio that we deliver in the fulfilment of those core motivations. And the way we plan for it over time is really just looking at our community, and looking at how they're spending their time, and looking at where motivations may or may not be fulfilled. And we'll look to supplement that with the addition of new online games, new multiplayer games, and new single-player games."

Det skal dog siges at Wilson taler rigtig, rigtig meget om "online communities" i hans åbning, så det er fortsat tydeligt hvor størstdelen af fokusset er henne hos EA.

EA CEO slår fast at singleplayer-spil er en "meget vigtig" del af portefolien


Indlæser mere indhold