Gamereactor Danmark. Se de seneste trailere og friske interviews fra de største spil-messer i verden. Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

LIVE
HQ
logo hd live | Hello Neighbor 2
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Dansk
      Gamereactor
      nyheder
      Dead Space Remake

      Motive konsulterede Dead Space-fans hver sjette uge under meget af Remake-produktionen

      Spillet udkommer i januar, og forventes at gå guld her i løbet af de næste to måneder.

      Abonner på vores nyhedsbrev her!

      * Påkrævet felt
      HQ

      Nu er Dead Space Remake så småt ved at være færdigt, men det har været undervejs i et godt stykke tid. Under meget af den egentlige produktion, og hele designfasen, så har Motive desuden sikret at de mest hårdkogte fans af spillet kunne spejle sig i den opdaterede udgave de var ved at lave.

      I et nyt, dybt blogindlæg fortæller Motive, at de under meget af produktionen konsulterede et udvalg af hårdkogte Dead Space-fans hver sjette uge, for at sikre at de bevægede sig i den rigtige retning:

      "Really, really early in development, we started discussions with some members of the community who were identified by our team as diehard fans. We met with them every six weeks, roughly, and we gave them full access to what we were doing."

      De ønskede primært at høre deres holdninger omkring en række svære emner, som definerede hvordan de "remakede" spillet.

      HQ
      Dead Space Remake

      Relaterede tekster



      Indlæser mere indhold