Dansk
Gamereactor
nyheder
Grand Theft Auto VI

Rockstar-animator tvivler på at GTA VI kører i 60fps på konsoller

Angiveligt optimerer studiet til 30fps med så stor visuel detaljegrad som muligt.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Selvom Red Dead Redemption 2 udkom i en tid hvor der allerede var snak om at begynde at prioritere en højere frame-rate på konsoller, så sidder spillet fortsat "fast" i 30fps, selv på PS5 og Xbox Series X.

Og noget kunnet tyde på at det kommende Grand Theft Auto VI vil gøre det samme, om ikke andet for en stund. Lige meget hvad siger tidligere Rockstar-animator Mike York i et interview med Kiwi Talkz (der sidenhen er blevet taget offline men er transkriberet af GamesRadar), at Rockstar efter al sandsynlighed vil optimere spillet til 30fps på konsollerne med en så høj visuel detaljegrad som muligt:

"I don't think [the] initial release it'll come out at 60fps unless it's getting those 60fps by [using] an AI upscaler thing like the PlayStation is doing, unless something is coming in and helping it get those 60fps. I don't think it'll get the 60fps raw out the gate on a base console. PS5, for instance. Maybe PS5 Pro, or whatever, but I still don't think so."

Vi afventer stadig flere konkrete detaljer om spillet, såsom den nærmest uundgåelige forsinkelse til 2026.

Tror du at spillet kører i 60fps, eller tilbyder en grafisk indstilling med 60fps på PS5 og Xbox Series?

Grand Theft Auto VI

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold