Dansk
Gamereactor
nyheder
Geometry Wars 3: Dimensions

Dimensions skal være "Geometry Wars værdigt"

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Gillen taler med Lucid Games-medgrundlæggeren Nick Davies, der er glad for atter at arbejde med Geometry Wars-serien.

HQ

"Vi er en gruppe på 30-35 udviklere baseret i Liverpool", siger Davies". Vi består hovedsageligt af folk, der arbejdede for Bizarre Creations, som lavede de oprindelige Geometry Wars-spil, men her er også folk fra Sony Liverpool, der lavede Wipeout, og nogle nye og upcoming programmører og grafikere. Så det er en god blanding af nye og erfarne folk".

"Vi ville ikke lave noget med det, før vi ligesom havde regnet ud hvordan vi kunne lave en ordentlig efterfølger og have nok features og gameplay til at gøre det til en værdig del af Geometry Wars-serien. Så over de sidste par år har vi arbejdet på nogle ideer og er nået til hvor vi er nu, med vores nærmest tredimensionelle baner og en udvidet adventure mode. Og det føles som om det er værdigt til at bære navnet og blive det næste Geometry Wars, og sådan blev det til".

Relaterede tekster

Geometry Wars 3: Dimensions

Geometry Wars 3: Dimensions

PREVIEW. Skrevet af Gillen McAllister

En af tidernes bedste arkade-shootere vender tilbage med et twist. Følger der en bitter eftersmag med? Vi dykker ned i den tredje dimension for at finde svaret.



Indlæser mere indhold


Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.