Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Forsiden
nyheder
Ancestors: The Humankind Odyssey

Assassin's Creed-skabers nye spil er en episode-inddelt sandkasse

Assassin's Creed-skaberen Patrice Désilets har afsløret nogle nye detaljer om hans kommende PC-projekt Ancestors: The Humankind Odyssey, og har forklaret lidt om den narrativt drevne single-player-kampagne, der også tilbyder en åben verden som DayZ og Minecraft.

Ligesom hans tidligere værker, vil spillet springe imellem forskellige tidspunkter i historien, men i stedet for en uendelig krig imellem to faktioner, vil mekanikkerne dreje sig om nøgletidspunkter i historien, hvor mennesker stod ved en skillevej imellem evolution og udrydelse.

Selvom skaberen kalder spillet for episodisk og narrativt, pointerer han samtidig, at der stadig er en verden at udforske, når de diverse mål er nået.

"You could call it a mission or a level - we still haven't decided what to call it - but each time we introduce a new feature that is laid with the story of humankind...We're putting a lot of Hollywood stuff in. And then we leave you with a systemic, persistent open world where it becomes DayZ or Minecraft. But instead of blocky, it's triple-A quality environments in this bubble."

Tak Game Informer.

Ancestors: The Humankind Odyssey
View comments

Relaterede tekster

Ancestors: The Humankind OdysseyScore

Ancestors: The Humankind Odyssey

ANMELDELSE. Skrevet af Claus Larsen

Skaberen bag Assassin's Creed vender tilbage med et spil om menneskeracens spæde begyndelse. Det lyder ambitiøst, men er det noget værd?

Indlæser mere indhold