Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Gamereactor
nyheder
Fallout: New Vegas

Udvikler: "Fallout: New Vegas blev holdt tilbage af konsollerne"

Abonner på vores nyhedsbrev her! - Få info om julekalenderen

* Påkrævet felt
HQ

Fallout: New Vegas var godt nok ikke udviklet af Bethesda selv, men alligevel er spillet hyldet som en stor triumf. Men, det er ikke det eneste fans synes om Fallout: New Vegas, for spillet blev ved lanceringen og stadig i dag kritiseret for de mange tekniske problemer det udkom med.

Nu taler udvikleren Obsidian Entertainment ud om udviklingen, og hvad de mente der holdte spillet tilbage - nemlig konsollerne.

For nylig tog Obsidians Technical Designer, Scott Everts, en snak med PCGamesN, og her fortalte han lidt om denne problematik.

"Fallout: New Vegas would have been a lot different if it was PC only. We had a lot of plans early on. Like, 'Here's where the water is stored, here's where the farms are, here's where the government is centralized.' We had it all planned out - it wasn't just a bunch of random stuff.

We could have gone further with that [without consoles]. We had to simplify, so we had less stuff that would bog down the game engine. The game would have had fewer performance issues. We did break it up a bit, but from my point of view it was a performance-related game and we had to fix things."

Ville du også have ønsket at spillet kun havde holdt sig til PC?

Fallout: New Vegas

Relaterede tekster

0
Fallout: New Vegas - Lonesome RoadScore

Fallout: New Vegas - Lonesome Road

ANMELDELSE. Skrevet af Jesper Karlsson - GR SE

Kureren i Fallout: New Vegas har en sidste rejse at begive sig ud på, og denne gang finder han en person, der er tæt knyttet til hans egen skæbne. Hvad er det egentlig, der gemmer sig i The Divide?



Indlæser mere indhold