Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia
Gamereactor Close White
Log ind medlem






Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
nyheder
Middle-earth: Shadow of War

Udvikler: Loot Boxes ødelagde kernepræmissen i Shadow of War


Facebook
TwitterRedditGoogle-Plus

For nylig afslørede udvikleren Monolith, at de har i sinde at fjerne Loot Boxes fra Middle-earth: Shadow of War, som har været en integreret del af spillet siden udgivelsen sidste år.

Udvikleren afslørede den kommende ændring via deres forum, men her forklarer de også lidt mere om beslutningen. Faktisk går de så langt som til at indrømme, at Loot Boxes har været med til at ødelægge kernepræmissen bag Shadow of War, nemlig at spilleren opbygger et forhold til sine undersåtter.

"The core promise of the Nemesis System is the ability to build relationships with your personal allies and enemies in a dynamic open world. While purchasing Orcs in the Market is more immediate and provides additional player options, we have come to realize that providing this choice risked undermining the heart of our game, the Nemesis System. It allows you to miss out on the awesome player stories you would have otherwise created, and it compromises those same stories even if you don't buy anything."

Er du enig med Monolith?

Middle-earth: Shadow of War