Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Log ind medlem






Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
Gamereactor Danmark
nyheder

Loot Boxes vil nå at generere $50 milliarder inden 2022


Facebook
TwitterRedditGoogle-Plus

Siden udgivelsen af en række spil såsom Star Wars Battlefront II, Middle-earth: Shadow of War og Need for Speed Payback er forbrugerne og medierne blevet ganske kritiske overfor Loot Boxes, men det betyder ikke at de er forsvundet helt, selvom en række organisationer og nationer arbejder på lovgivning der skal enten forhindre dem eller ændre aldersmærkningen.

Nu viser en ny undersøgelse faktisk, at både Loot Boxes og også skin gambling, to praksisser som ikke har det bedste rygte, stadig vil generere rigtig, rigtig mange penge i løbet af de næste par år.

Undersøgelsen er foretaget af Juniper Research, og den påstår at begge disse vil generere over $50 milliarder inden 2022. Rapporten retter en særlig kritik imod Valve, og dem der opstiller skin gambling-sider.

"[We reccomend] regulation for skin trading and gambling, in an attempt to both prevent youth participation and remove malicious actors who run sites which steal skins or short-change users."

"The market for skins is huge, with over 6 billion items listed at once. Steam makes money from these transactions, hence the reluctance to shut the practice down."