Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Log ind medlem






Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
Gamereactor Danmark
nyheder
God of War

God of War-instruktør mener at dem der ønskede flere boss-kampe er "grådige"


Facebook
TwitterRedditGoogle-Plus

God of War er blandt de hurtigst sælgende PlayStation-eksklusive titler nogensinde, og spillet har desuden fået solide anmeldelser på tværs af hele linjen. Dog er det ikke alle der er tilfredse, og nogle er særligt utilfredse med det faktum, at dette nye spil ikke fokuserer lige så meget på store boss-kampe.

Netop disse fans addresserer instruktør Cory Barlog i et nyt interview med GamingBolt, og her kalder han dem "grådige". Dog afslører han også, at spillet, i sin originale form, havde langt flere bosser.

"There are several bosses that I had to cut throughout the game simply because we got about 15 to 20 people on each boss, and those bosses go anywhere from a year to two each. Which I think is something a lot of people underestimate, 'There's not enough bosses in this game!' You're kind of being greedy, because while I'd love like ten more bosses in there, this game would have taken like 20 years to make."

Hvad synes du om Barlogs kommentarer?

God of War