Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Gamereactor Danmark
nyheder
Horizon: Zero Dawn

Guerrilla ønsker at udgive spil hurtigere

Guerrilla Games var allerede et kendt studie, da de primært stod bag Killzone-spillene, men efter udgivelsen af Horizon: Zero Dawn forrige år, har de lagt sig blandt de helt store i industrien. Aloys eventyr har været en kæmpe succes for dem - både i salgstal og i anmeldelser - så den hollandske udvikler føler sikker, at de næsten 7 år det tog dem at udvikle spillet var besværdet værd. Stadig, syv år er lang tid, hvorfor de også håber på at gøre den process hurtigere i fremtiden.

Hermen Hulst, CEO hos Guerrilla, har annonceret, at i deres flytning til Telegraaf complex, har de også hyret flere ansatte. Faktisk var en af hovedårsagerne til flytningen, at de ville hæve antallet af ansatte fra omkring 250 personer til omkring 400. Dette betyder ikke, at Horizon: Zero Dawn 2 (eller hvad det ender med at blive kaldt) vil blive dobbelt så stort som det originale spil, da udvidelsen også betyder, at de kan arbejde på flere spil samtidig. Hulst udtalte følgende, da han talte med Parool.nl:

"We worked on Horizon for 6.5 years, which is exceptional. Now we want to release games every two or three years, both new titles and games based on existing franchises"

Motion Capture-holdet har også fået meget mere plads at arbejde på, hvorfor vi kan forvente endnu flottere animationer i fortsættelsen. Hvornår end den kommer.

Horizon: Zero Dawn