Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Log ind medlem






Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
Gamereactor Danmark
nyheder
Shadow of the Tomb Raider

Shadow of the Tomb Raider har separate sværhedsgrader for udforskning og kamp


Facebook
TwitterRedditGoogle-Plus

Shadow of the Tomb Raider lader til at have været en gigantisk opgave for Eidos Montreal og Crystal Dynamics, der har samarbejdet om at gøre projektet er færdigt. Noget tyder på, at de ønsker at spillet kan nydes af så bred en forbrugergruppe som muligt, så derfor har de implementeret en ret innovativ feature.

Studiet har afsløret via et længere blogindlæg, at de har implementeret et system der tillader flere aktive sværhedsgrader samtidig. Dermed er der sværhedsgrader dedikeret til spillets diverse bestanddele, nemlig Traversal, Puzzles og Combat.

Disse tre områder kan justeres til enten Easy, Normal, Hard og endelig Deadly Obsession.

Hvis du eksempelvis har Combat på Easy, så har du mere ammunition, og fjenderne går hurtigere i panik, men har du Traversal på Hard, så fjernes de markører der viser dig hvor du skal hen.

Shadow of the Tomb Raider