Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Log ind medlem






Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
Gamereactor Danmark
nyheder
NBA 2K19

NBA 2K19 var designet til at indeholde hurtigere progression i anmeldelsesperioden


Facebook
TwitterRedditGoogle-Plus

Take-Two og udvikleren Visual Concepts fik megen dårlig kritik fra presse og fans sidste år, fordi NBA 2K18 viste sig at have en meget forbrugerfjendtlig tilgang til mikrotransaktioner. Særligt spillets online-del blev beskyldt for at være "pay-to-win". Dette ønskede de naturligvis ikke skulle ske i NBA 2K19, så derfor tyder noget på at de har brugt beskidte kneb.

Ifølge en gennemgående rapport ovre hos GearNuke var spillet designet omkring en hurtigere progression i den periode hvor anmeldere havde spillet, og dette blev der så skruet ned for efter det udkom for nylig.

En anmelder har sågar indsendt et skærmbillede af spillet før og efter udgivelsen, der viser en nedgang på 30% i antallet af point man bruger. Nærmest samtlige statistikker er blevet skruet ned med omkring 30%. Dette har ledt mange til at tro, at 2K ønsker at forbrugerne bruger penge på mikrotransaktioner der kan forøge hastigheden man bevæger sig igennem spillet, og at anmeldere har fået et anderledes indtryk.

Faktisk har flere Youtube-anmeldere og almindelige anmeldelser nævnt at spillets "grind" ikke er så slemt i år, men så har forbrugerne så fået en anden oplevelse.

NBA 2K19