Gamereactor Close White
Log ind medlem






Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
Gamereactor Danmark
nyheder
Sekiro: Shadows Die Twice

Historien i Sekiro bliver lettere at forstå end den i Dark Souls


Facebook
TwitterReddit

Sekiro: Shadows Die Twice er startskuddet på et helt nyt, spændende spilunivers for FromSoftware, der i lang tid har holdt sig til Dark Souls, med undtagelse af Bloodborne. Stort set samtlige af studiets tidligere spil har benyttet sig af en mere subtil og til tider obskur måde at fortælle historien på, men i Sekiro bliver det mere traditionelt på den front.

I et interview med Polygon forklarer Hidetaka Miyazaki nemlig, at historien bliver lettere at forstå sammenlignet med Dark Souls-serien, dog stadig hvor det hele er en kende fragmenteret.

"There's still going to be this kind of fragmented element to it. You're still going to have to explore it to a find all the clues and depth for yourself. We feel like it's not going to change too much in that sense. Our approach to storytelling has not changed.

"This time we do have the fixed protagonist. We feel like he creates the axes for the main core of the story. The characters, they revolve around him as well. This allows us to frame the story and the settings in a much simpler light than previously. So it's going to be initially easier to understand and easier to relate to."

Er du glad for at From ændrer deres praksis lidt her?

Sekiro: Shadows Die Twice
Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.