Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Log ind medlem






Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
Gamereactor Danmark
nyheder
Darksiders III

Boss-kampe er i valgfri orden i Darksiders III


Facebook
TwitterRedditGoogle-Plus

Darksiders III står til at udkomme sent i næste måned, og det har en hård kamp i møde i et travlt efterår fyldt med etablerede, gigantiske spilserier. Alligevel mener folkene hos Gunfire Games at de har fat i noget ganske særligt, og én af grundene til det er den magt de placerer i spillernes hænder.

Et eksempel på dette er spillets boss-kampe, der ligesom i The Legend of Zelda: Breath of the Wild kan takles i den orden spilleren selv vælger. Dette bekræfter THQ Nordic-producer Rainhard Pollice i et nyt indlæg på PlayStation Blog:

"Another important gameplay difference in terms of player progression is that gameplay in Darksiders III is non-linear. Players can decide which bosses to take on at various points in the story."

Desuden fortæller Pollice at de ønsker at skabe scenarier hvor Fury ikke skal op imod mange fjender, man hvor hun skal tænke sig om.

"Players can look forward to more meaningful battles and fewer mass battles. Fury will endure major boss fights with formidable opponents including each of the Seven Deadly Sins. Each Sin boasts his own style and presents unique challenges in battle. Sloth, for instance, commands an army of monsters while he leisurely lobs globules of poison."

Glæder du dig?

Darksiders III