Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Log ind medlem






Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
Gamereactor Danmark
nyheder

Udvikler om PS5/Xbox Scarlett: "Forvent en evolution ikke en revolution"


Facebook
TwitterReddit

Springet fra PlayStation 2 og Xbox til PlayStation 3 og Xbox 360 var et kvantespring, men det næste spring til den nuværende generation var snarere et lille hop til noget mere brugervenligt, hurtigere og lækrere. Nu står vi igen overfor et spring til en ny generation, som forventes at gå i gang inden for de næste to år, men forventer man et kvantespring, så mener én udvikler at man bliver skuffet.

For nylig talte GamingBolt med James Austin, der er CEO hos Wonderstruck, som arbejder på Boundless, og han forklarer at vi bør forvente en evolution, ikke en revolution.

"We're expecting an evolution of the architecture rather than a revolution. Expect double the number of cores and threads, double the memory, and a modern GPU. The improvement we really hope for is a significantly faster storage device. Boundless needs to pull down a lot of dynamic data about the state of the persistent worlds and we cache this locally. But the local hard disk is really slow and can cause bottlenecks when requesting and generating the Worlds."

Hvad forventer du at de næste konsoller?