Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Forsiden
nyheder
Fallout 76

Rapport: Fallout 76-kildekoden er nær identisk med Skyrim og Fallout 4

Går man tilbage og ser Todd Howards præsentation af Fallout 76 ved årets E3-messe, så er der en række påstande som man ville kunne argumentere for ikke blev en realitet i det færdige spil. Én af disse som fans har studset over er at Bethesda Game Studios angiveligvis burde tilbyde en rigere, flottere åben verden.

Det er dog svært hvis man skal tro en ny rapport, for angiveligvis er der foretaget meget få egentlige kildekodeændringer i spillet, hvis man sammenligner med The Elder Scrolls V: Skyrim eller Fallout 4.

Som GameRevolution har Twitter-brugeren Christian Leites lagt billeder op på Twitter af kildekoden, og som han siger er den noget nær identisk men den man finder i andre Bethesda Game Studios-titler.

Nu er det muligt at bruge eksisterende kode i nye animationer og mekanikker, men det forstærker bare konceptet om at versionen af Creation-grafikmotoren i Fallout 76 er den samme som studiet tidligere har brugt.

Fallout 76