Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Forsiden
nyheder
God of War

Sony siger at God of War og Spider-Man er beviser på at forbrugere stadig vil have store singleplayer-spil

Sony har udgivet en række store singleplayer-titler i løbet af året, der stort set allesammen har været store successer, hvor særligt God of War og Spider-Man har stjålet alles opmærksomhed. Begge disse bevæger sig imod de strømninger der ellers bevæger sig igennem branchen, der siger at der bør være fokus på multiplayer, live-elementer og Games as Service-struktur.

Spørger man dog én Sony-chef, så er God of War og Spider-Man netop beviser på at forbrugerne fortsat søger disse gigantiske singleplayer-oplevelser. I et interview med den nyeste udgave af MCV (via WCCFTech) fortæller vicepræsident og managing director for Sony Interactive Entertainment i England og Australien, Warwick Light, følgende:

"While 2018 was indisputably a big year for Fortnite, it was also a year which saw us really act like a publisher and focus on our exclusive titles whether it was God of War, Spider-Man, Detroit or VR titles such as Astro Bot."

"Buzzwords are one thing, what our players are demanding is another. There's still a huge audience for games that offer the best in single player narrative with stunning gameplay, as witnessed by the enormous popularity of both Spider-Man and God of War in this year's charts. I was just at the Golden Joysticks - God of War won five!"

Noget kunne tyde på at Sony ser en fidus i at fortsætte i samme stil.

God of War

Relaterede tekster

God of WarScore

God of War

ANMELDELSE. Skrevet af Ketil Skotte

Ændringerne er mange, men ånden intakt i Santa Monicas storslåede og fuldstændig vellykkede genopdagelse af God of War.



Indlæser mere indhold