Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Forsiden
nyheder
Cyberpunk 2077

Hver eneste mission vil sige noget om verdenen i Cyberpunk 2077

Vi kender det vist allesammen - en stor, åben og interessant verden men fyldt til randen med ligegyldige missioner, der ikke siger en noget. Sådan kommer det ikke til at være i det kommende Cyberpunk 2077, for ligesom med The Witcher 3: Wild Hunt er det åbenbart en ambition for CD Projekt RED, at hver eneste mission, om det så er en hoved- eller sidemission, skal sige noget om verdenen.

I et nyt interview med PC Gamer fortæller CD Projekt RED's Quest Designer Patrick Mills følgende:

"It's a major goal of ours to make sure all of our quests say something about the world. Sometimes we'll just want to explain how something works and build a quest around that. Other times we'll be going deeper into a theme that's only touched on in the story. Or maybe it's driven by character and the quest is built around a personal journey," he added.

"Our quests are about building the world, setting the mood, and exploring themes."

Mills har før fortalt, at selv en sidemission i spillet har dramatiske akter, med en begyndelse, midte og slutning.

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annoncer
Cyberpunk 2077