Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Forsiden
nyheder
Gran Turismo Sport

Gran Turismo-udvikleren har lavet deres egen Ray Tracing-teknologi

Ray Tracing står til at revolutionere den måde spil ser ud på, via en mere naturlig simulation af lys, der kan blive kastet imellem lyskilder og reflekterende overflader på mere realistisk vis. Det kræver dog både at man har en PC, og ikke hvilken som helst af slagsen. Dog viser det sig nu, at det ikke kun er Nvidia der har lavet sådan en teknologi, for Polyphony Digital har gjort det samme.

For nylig løb SIGGRAPH Asia af staben, og her indtog studiet scenen for at offentliggøre deres officielle Ray Tracing-teknologi, der angiveligvis kan implementeres i PlayStation 4-spil.

Lige nu eksisterer der kunne denne video optaget af en deltager, hvor selve præsentationen af teknologien begynder omtrent syv minutter inde.

Polyphony siger at de stadig "udforsker mulighederne" ved denne teknologi, og resultatet er da også imponerende ved første øjekast, kvaliteten af videoen til trods.

Gran Turismo Sport

Relaterede tekster

Gran Turismo SportScore

Gran Turismo Sport

ANMELDELSE. Skrevet af Claus Larsen

Vi har ventet længe på at se hvordan Gran Turismo-serien ville klare sig på PlayStation 4. Nu er Sport endelig ankommet, og Claus anmelder...



Indlæser mere indhold